93% (14 رای)

توضیحات

جیغ، عنوان جدیدترین رئالیتی‌شوی شبکه نمایش خانگی است که با اجرای سیامک انصاری، محبوب‌ترین کمدین ایران، به زودی روی آنتن خواهد رفت. برنامه جیغ که با ژانر ترسناک و فضایی هیجان‌انگیز همراه است، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

نصرالله رادش و رضا شفیعی جم مهمان این برنامه است و مهمانان دیگر به مرور اضافه می شوند.

“جیغ”، دومین تجربه سیامک انصاری در عرصه گردانندگی رئالیتی‌شو پس از برنامه پرمخاطب “جوکر” است و بدون شک می‌تواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند.

خلاصه مسابقه جیغ

دکور مسابقه جیغ در مساحتی چند هزار متری و با طراحی منحصربه‌فردی ساخته شده که در منطقه بی نظیر است. جیغ با ترکیبی از عناصر ترسناک و کمدی، لحظات پر از خنده و هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورد. شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید در هشت چالش هیجان‌انگیز و خنده‌دار شرکت کنند که واکنش‌های غیر ارادی آنها به ترس و وحشت، لحظات خنده‌داری را برای مخاطبان خلق می‌کند.

مردم عادی از اقشار مختلف جامعه در این مسابقه حضور دارند و هر تیم توسط یکی از چهره‌های شناخته شده مانند بازیگر، ورزشکار و … هدایت می‌شود.

هتل مسابقه 21 اتاق مجزا دارد که در هر کدام چالش و بازی خاصی برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است. این بازی‌ها گاهی اوقات ریسک‌های زیادی به دنبال دارند که با مدیریت صحیح، به افزایش جذابیت برنامه کمک می‌کنند.

درباره برنامه جیغ

رئالیتی شو جیغ  با نام قبلی هتل عمارت از بازی محبوب اسکویید گیم الهام گرفته و فضایی رقابتی و هیجان‌انگیز را به نمایش می‌گذارد.

سیامک انصاری، کمدین محبوب و باسابقه‌ی ایرانی، که پیش از این با اجرای بی‌نظیر خود در برنامه “جوکر” مخاطبان را مجذوب کرده بود، این بار در قامت کارگردان و بازی‌گردان رئالیتی‌گیم‌شوی “جیغ” ظاهر شده است.

بازیگران نامداری همچون رضا شفیعی‌جم و نصرالله رادش نیز در این برنامه سیامک انصاری را در گرداندن بازی‌ها یاری می‌کنند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده را برای تماشاگران رقم می‌زنند.

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده شناخته‌شده، مسئولیت تهیه این رئالیتی‌گیم‌شو را بر عهده دارد و افشین اربابی نیز به عنوان کارگردان تلویزیونی در این پروژه حضور دارد.

تریلر

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود رئالیتی شو جیغ

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟