0% (0 رای)

توضیحات سریال

سریال نمایش 8 The 8 Show) 2024) در ژانر درام ، معمایی ، روانشناسی ، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی هان جائه ریم محصول کشور کره جنوبی و در سال 2024 ساخته شده است.

در این سریال بازیگرانی مانند ال، پارک هه جون، لی جو یونگ و… به هنرنمایی پرداخته اند.

داستان سریال نمایش 8

هشت غریبه، به دام افتاده در مکانی مرموز و طبقاتی، ناخواسته به بازی خطرناکی کشیده می‌شوند. “The 8 Show” با روایتی هولناک و طعنه‌آمیز، به اعماق تاریکی روان انسان در شرایطی استثنایی فرو می‌رود و داستانی پرکشش را رقم می‌زند.

در این نمایش مخوف، هر طبقه از این مکان اسرارآمیز، چالش‌ها و خطرات منحصر به فرد خود را به همراه دارد. شرکت‌کنندگان برای رهایی از این کابوس و کسب ثروت، باید با گذر زمان و چالش‌های مرگباری که بر سر راهشان قرار می‌گیرد، دست و پنجه نرم کنند. اما هر قدمی که در این مسیر برمی‌دارند، آنها را به تاریکی مطلق و رازهای هولناکی نزدیک‌تر می‌کند.

درباره سریال

هان جائه-ریم، کارگردان شناخته‌شده فیلم‌هایی مانند The Face Reader و The King، پس از فیلم The Emergency Declaration (2021) به دنبال پروژه بعدی خود بود. او با استودیو N برای کارگردانی این سریال همکاری کرد و نتفلیکس نیز آن را با عنوان جدید “نمایش 8” به فهرست خود اضافه کرد.

در دسامبر 2021، ریو جون-یول و بائه سونگ-و به عنوان بازیگران اصلی سریال انتخاب شدند. این بازگشت ریو جون-یول به صفحه نمایش کوچک پس از حادثه DUI او در نوامبر 2020 بود.

سریال نمایش 8 در 17 می 2024 در سراسر جهان از طریق نتفلیکس منتشر شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. برخی از منتقدان داستان را جذاب و هیجان‌انگیز دانستند، در حالی که برخی دیگر از شخصیت‌ها و پیش‌بینی‌پذیری داستان انتقاد کردند.

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال نمایش 8 The 8 Show 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟