دانلود فیلم مقیمان ناکجا

دانلود فیلم مقیمان ناکجا قانونی

N/A
درحال ترجمه...
کارگردان:

داستان فیلم

داستان فیلم درباره مرد جوانی است که به طور اتفاقی در یک نیمه شب وارد مهمانسرایی می شود و پس از آشنایی با بقیه افراد حاضر در مهمانسرا متوجه می شود این مهمانسرا جایی بین زندگی و مرگ است و ....

درباره فیلم

فیلم مقیمان ناکجا به کارگردانی شهاب حسینی با ژانرهای اجتماعی، درام و خانوادگی در سال 1396 تولید شد و در سال 1402 اکران شد. پریناز ایزدیار و شهاب حسینی از بازیگرهای اصلی این فیلم هستند.

فیلم مقیمان ناکجا به کارگردانی شهاب حسینی با ژانرهای اجتماعی، درام و خانوادگی در سال 1396 تولید شد و در سال 1402 اکران شد. فیلم مقیمان ناکجا، اقتباسی از نمایشنامه “مهمانسرای دو دنیا” اثر اریک امانوئل اشمیت است. این فیلم، اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی در سینما است که در جشنواره فیلم فجر ۴۰ به نمایش درآمد و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

پریناز ایزدیار، شهاب حسینی، آرمان درویش، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، ناهید مسلمی، مهدی حسینی، تنی آواکیان و … از بازیگران این فیلم زیبا هستند.

داستان فیلم مقیمان تاکجا

فیلم مقیمان ناکجا، داستان گروهی از افراد را روایت می‌کند که به طور معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا می‌کنند و خود را در مکانی ناشناخته به نام “ناکجا” می‌یابند. آنها که هیچ اطلاعی از وضعیت خود و این مکان ندارند، باید با یکدیگر همکاری کنند تا راهی برای بازگشت به زندگی خود پیدا کنند.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: Shahab Hosseini, Eric-Emmanuel Schmitt
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم مقیمان ناکجا

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟