فناوری

پنج دروغی که شرکت های هاستینگ به شما می گویند!!

خرید هاست یک انتخاب مهم برای شماست! در ابتدا شاید بنظر برسد که می‌توان به همه شرکت‌های ارائه دهنده هاست اعتماد کرد، اما ما در این مقاله شما را در مورد پنج دروغی که شرکت های هاستینگ به شما می‌گویند، آگاه خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

با ما همراه باشید.

انتخاب یک هاست قسمت مهمی از ایجاد یک وب سایت موفق است. اگر خواهان ایجاد وبلاگ، سایت تجارت الکترونیکی، وب سایت شرکت یا موارد دیگری باشید، باید مطمئن باشید که میزبان شما قابل اعتماد، کارآمد و در دسترس است تا در صورت نیاز از شما پشتیبانی کند.

  1. هاست رایگان

شاید کلمه رایگان برای خیلی از شرکت‌ها و افرادی که تازه شروع به کار می کنند و بودجه مالی کمی دارند، کمی وسوسه کننده به نظر برسد، اما بیایید کمی منطقی تر فکر کنیم! منظور این شرکت‌ها دقیقا چیست؟!

  • شرکت ارائه دهنده هاست می‌تواند، در هر زمان، تبلیغات خود را بدون اجازه در سایت شما قرار دهد!
  • شما نمی‌توانید وب سایت خود را با توسعه کسب و کار خود تنظیم کنید.
  • سئو شما ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرد.
  • شاید نتوانید اسکریپت‌های مورد نیاز خود را اجرا کنید.
  • پشتیبانی خوبی دریافت نخواهید کرد.
  • و در بدترین حالت، مهلت استفاده رایگان از هاست، بعد از مدت کمی تمام می‌شود و شما مجبور خواهید شد برای ادامه فعالیت خود فضای هاست را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید کنترل، قابلیت اطمینان و قدرت رشد را داشته باشید، تحت تاثیر کلمه رایگان قرار نگیرید!

  1. پشتیبانی 24 ساعته

یک راه عالی برای فهمیدن این که آیا یک میزبان مناسب برای شما مناسب است، این است که ابتدا کیفیت خدمات به مشتری را بررسی کنید. هنگام انجام این کار، ممکن است متوجه شوید که در جایی پشت خط، وقتی با سایت خود مشکلی دارید، کسی نیست که بتواند به شما کمک کند.

ممکن است یک میزبان ادعا کند که پشتیبانی 24/7 را ارائه می‌دهد. اما چطور می‌توان پی برد که یک شرکت ارائه دهنده هاست قادر به انجام این کار است یا خیر؟!

  • به وب سایت شرکت نگاهی بیندازید.
  • سؤالات متداول و غیره را بخوانید و مجموعه ای از سؤالاتی را مطرح کنید که به نظر نمی‌رسد قبلاً پاسخ داده شده باشد.
  • از هر گزینه موجود برای تماس با آنها از طریق پرسش‌های متداول، تلفن، ایمیل، چت آنلاین و هر آنچه که پیشنهاد می‌شود استفاده کنید، تا ببینید که آنها چقدر مؤثر و کارآمد پاسخ می‌دهند.

به یاد داشته باشید، میزبان شما در واقع مکانی برای نگهداری اطلاعات کسب و کار شماست! بنابراین به سخت‌گیرانه ترین حالت آن را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید هاست کنید.

  1. ضمانت پرداخت کامل هزینه در صورت عدم رضایت مشتری

یکی از گزینه‌هایی که باعث اعتماد به شرکت‌های ارائه دهنده هاست می‌شود، ضمانت بازپرداخت هزینه به مشتریان ناراضی است. اما این امکان به راحتی وجود دارد یا فقط یک شعار زیباست؟!

پس از خرید هاست خود، ممکن است بعدا به هر دلیلی کشف کنید که آنها مناسب شما نیستند. اگر به اندازه کافی باهوش بوده باشید که میزبان را با ضمانت بازپرداخت انتخاب کنید، می‌توانید بدون از دست دادن پولی که خرج کرده‌اید تصمیم به جدایی از آن شرکت بگیرید.

قبل از خرید نهایی هاست خود، شرایط و ضوابط را با دقت بخوانید تا در مورد زمان و نحوه بازپرداخت 100٪ مطمئن شوید، تمام تبصره‌ها و ضوابط را بررسی کنید و قرارداد مطمئنی با آن شرکت ببندید.

  1. هاست بدون محدویت

شرکت‌های میزبان سعی می‌کنند با ارائه شعار‌های میزبانی بدون هیچ گونه مشکل و به ظاهر نامحدود، شما را به سمت خود جلب کنند. حتما قبل از ثبت نام و خرید هاست آنها را بررسی کنید زیرا، “گزینه‌های نامحدود و بدون مشکل” در واقع محدودیت‌هایی دارند! این محدودیت ها در ابتدای کار برای شما مشخص نمی‌شوند، بنابراین برای یافتن آنها باید سایت را با دقت بخوانید:

پهنای باند یکی از رایج‌ترین عوامل فریب دهنده در مشخصات اولیه میزبانها است، در حالی که ممکن است بگویند “پهنای باند نامحدود”، معمولاً به این صورت نیست. ممکن از بعد از خرید هاست متوجه شوید، که از سرعت پایین و کارآیی کم به طرز وحشتناکی رنج می برد، حتی ممکن است متوجه شوید که مجاز به نصب نرم افزار، بدون SSH و گزینه‌ای برای چندین حساب POP نیستید.

  1. بک آپ روزانه و یا ساعتی

بکاپ گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌های استفاده از یک هاست خوب است، اطلاعات وب سایت شما بخشی از هویت کسب و کار شماست و اگر به هر دلیلی، همه یا قسمتی از این اطلاعات از بین برود بدون داشتن بکاپ بازگرداندن آن غیر ممکن خواهد بود. در نتیجه هنگام خرید هاست، شرکت ارائه دهنده را موظف کنید تا به صورت روزانه و هفتگی اطلاعات بکاپ سایت را در اختیار شما قرار دهد.

هدف از این مقاله کمک به شما برای یه انتخاب مناسب و آشنا کردن شما با پنج دروغی که شرکت‌های هاستینگ همیشه به شما می‌گویند، بود. البته ناگفته نماند که شرکت‌های ارائه دهنده معتبر هرگز برای جذب مشتری نیاز به دروغ گفتن ندارند، بنابراین قبل از انتخاب شرکت، حتما راجع به سابقه فعالیت آن به قدر کافی تحقیق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا