زمان پخش فیلم و سریال‌ها

زمان پخش سریال اسب های آرام از شبکه 3 – Slow horses (خلاصه داستان + بازپخش)

در این مقاله، شما را به تماشای سریالی جذاب در ژانر درام و هیجانی دعوت می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این سریال، زمان پخش، خلاصه داستان، زمان بازپخش و همچنین اسامی بازیگران به‌همراه نقش‌هایشان، همراه ما باشید.

“اسب‌های آرام” سریالی جدید در ژانر درام است که به کارگردانی جیمز هاوس و نویسندگی ویل اسمیث برای سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس در 12 قسمت ساخته شده است. این سریال که براساس رمانی به‌همین نام از میک هرون ساخته شده، به خوبی توانسته است داستان را روایت کند و مخاطبان را مجذوب خود کند.

Academy 700 85

علاوه‌براین، کارگردان حرفه‌ای و کاربلد سریال نیز به خلق فضایی باورپذیر و نفس‌گیر کمک کرده است. شایان ذکر است که یکی از عواملی که از نقاط قوت “اسب‌های آرام”به شمار می‌رود، رویکرد متفاوت آن در روایت ژانر جاسوسی است.

زمان پخش سریال اسب های آرام از شبکه 3

asb haye aram broadcast time 2

سریال “اسب‌های آرام” که محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا است، از شبکه سه سیما با دوبله فارسی و گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان برجسته پخش می‌شود. این سریال هر روز ساعت 16:45 از شبکه سه پخش می‌شود و در صورت تمایل، بازپخش سریال اسب‌های آرام را نیز می‌توانید در ساعت 4:30 بامداد مشاهده کنید.

  • شبکه پخش‌کننده سریال اسب های آرام از شبکه 3 : شبکه سه
  • تاریخ پخش سریال اسب های آرام از شبکه 3 : جمعه 29 تیرماه 1403
  • روز پخش سریال اسب های آرام از شبکه 3 : هرروز
  • زمان پخش سریال اسب های آرام از شبکه 3 : 16:45
  • زمان بازپخش سریال اسب های آرام از شبکه 3 : 04:30 بامداد

خلاصه داستان سریال اسب های آرام از شبکه 3

داستان سریال اسب های آرام در اداره‌ای به‌نام Slough House رقم می‌خورد. این اداره پناهگاه مأموران MI5 است که در مأموریت‌های خود مرتکب اشتباه شده‌اند و به‌جای اخراج، به Slough House تبعید می‌شوند. این مأموران که به “اسب‌های آرام” معروف هستند، زمان خود را صرف انجام کارهای خسته‌کننده و بی‌ارزش می‌کنند.

در راس این اداره، جکسون لمب، با بازی گری اولدمن، قرار دارد. او مردی ماهر اما عصبی است که باید با تیمی از مأموران ناکارآمد و بی‌انگیزه کار کند. یکی از این مأموران، ریور کارترایت با بازی جک لودن است که پس از یک مأموریت آموزشی ناموفق، به Slough House فرستاده شده است.

اسامی هنرپیشگان سریال اسب های آرام همراه با نقش

از عواملی که باعث تحسین سریال اسب‌های آرام شده است می‌توان به بازی درخشان بازیگران، به‌ویژه گری اولدمن در نقش اصلی، اشاره کرد. این سریال با روایتی متفاوت از ژانر جاسوسی، به شخصیت‌های داستان اجازه می‌دهد تا اشتباه کنند و ضعف‌های انسانی خود را به نمایش بگذارند. درادامه با بازیگران این مجموعه آشنا شوید.

  • گری اولدمن در نقش جکسون لمب
  • جک لودن در نقش ریور کارترایت
  • کریستین اسکات توماس در نقش دایانا تاورنر
  • اولیویا کوک در نقش سیدونی بیکر

سوالات متداول:

۱) سریال اسب های آرام از شبکه 3 چند قسمت است ؟

این سریال در 297 قسمت 15 دقیقه‌ای ساخته شده است.

۲) ژانر سریال اسب های آرام از شبکه 3 چیست ؟

جنایی، جاسوسی و دلهره‌آور

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا