بازیگرانبیوگرافی و تاریخچه

بیوگرافی کامل بازیگران سریال آمرلی همراه با نقش هایشان (زمان پخش + لینک دانلود)

سریال “آمرلی” به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری، محصول مشترک ایران و عراق است. این سریال در آستانه سال نو به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلمنت عرضه می‌شود.

“آمرلی” یک سریال جذاب و دیدنی است که می‌تواند برای مخاطبان ایرانی و عراقی و همچنین علاقه‌مندان به ژانر عاشقانه و جنگی جذاب باشد. انتظار می‌رود که این سریال با استقبال تماشاگران روبه‌رو شود.

بازیگران مطرح و برجسته ایرانی و عراقی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی (بازیگر زن عراقی) از جمله بازیگران اصلی “آمرلی” هستند. عکسی از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی در پشت صحنه این سریال منتشر شده که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

برای دانلود این سریال جدید از لینک زیر اقدام کنید:

دانلود سریال جدید آمرلی

جدول پخش سریال آمرلی

دو قسمت اول “آمرلی” در روزهای 26 و 27 اسفند 1402 منتشر شد. از سال جدید، این سریال دو روز در هفته، در روزهای جمعه و شنبه، از پلتفرم فیلمنت پخش خواهد شد.

  • پلتفرم پخش‌کننده سریال آمرلی : فیلمنت
  • روزهای پخش سریال آمرلی : جمعه و شنبه
  • ساعت پخش سریال آمرلی : نامشخص

خلاصه داستان سریال آمرلی – Amirli

داستان “آمرلی” در شهر آمرلی در عراق اتفاق می‌افتد. یک خبرنگار عراقی در جست‌وجوی راز زندگی خود، در یک موقعیت جنگی قرار می‌گیرد و دراین‌میان، داستانی عاشقانه رقم می‌خورد. این اثر به‌دنبال به‌تصویر کشیدن رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم آمرلی در برابر هجوم وحشیانه داعش است.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال آمرلی

سریال آمرلی، یک عاشقانه پرماجرا در دل جنگ است که با حضور بازیگرانی برجسته ایرانی و عربی، به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های روز تبدیل شده است. مصطفی زمانی، بازیگر محبوب مرد ایرانی، در کنار نریمان الصالحی، ستاره مشهور دنیای عرب، زوج‌های اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند. 

مصطفی زمانی

mostafa zamani

مصطفی زمانی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، در 30 خرداد 1361 در شهر املش گیلان متولد شد. پدر او مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصالتاً مازندرانی دارد. زمانی تا 7 سالگی در گیلان زندگی کرد و سپس به شهرستان فریدون‌کنار در مازندران نقل مکان کرد.

او در سال 1383 با بازی در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور به شهرت رسید. زمانی از میان تعداد زیادی از کاندیداها برای این نقش انتخاب شد و بازی او در این سریال مورد تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

زمانی درحال‌حاضر در تهران زندگی می‌کند و مجرد است. او به فوتبال علاقه دارد و طرفدار تیم استقلال تهران است. او همچنین به موسیقی علاقه دارد و در نواختن گیتار مهارت دارد.

نریمان الصالحی

photo 2024 03 18 11 38 28

نریمان الصالحی، بازیگر محبوب عراقی، در سال 1994 در شهر کربلا متولد شد. او درحال‌حاضر 29 سال سن دارد و یک دختر 7 ساله به‌نام “جنا” دارد. الصالحی از همسرش جدا شده و با دخترش زندگی می‌کند.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. الصالحی در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه فرانسه اخذ نموده است. او چند سالی در تئاتر فرانسه بازی کرد و به زبان فرانسوی نیز مسلط است.

الصالحی علاوه‌بر بازیگری در زمینه مجریگری، مدلینگ و خبرنگاری نیز فعالیت دارد. او در چند سریال عراقی و لبنانی بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال‌های “آسمان من”، “نامدار”، “دختر بی بضاعت” و “کجا می‌خواهم بروم” اشاره کرد.

ناریمان الصالحی با بازی در سریال “آمرلی” در کنار مصطفی زمانی، بازیگر ایرانی، به شهرت رسید. این سریال در ایران و عراق مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و الصالحی به‌واسطه بازی در آن، به چهره‌ای شناخته شده در ایران تبدیل شد.

رامز الاسود

ramez alswod

رامز الاسود، بازیگر محبوب سوری، در 15 اکتبر 1976 در دمشق متولد شد. او در سال 1998 از مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک فارغ‌التحصیل شد و فعالیت خود را به‌عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد.

اسود در سال 1995 در اولین اپرای سوریه به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در بسیاری از اجراهای گروه مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک در دمشق شرکت کرد. او همچنین در تئاتر ملی دمشق، تئاتر نظامی و گروه تئاتر مستقل پاییز که در سال 2006 تأسیس شد، به ایفای نقش پرداخته است.

اسود علاوه‌بر بازیگری، در نویسندگی و کارگردانی نمایش نیز فعال است. او در سال 2006 نمایش انفرادی خود را برای گروه تئاتر پاییز به‌روی صحنه برد و در جشنواره‌های متعددی در ایتالیا، ایالات متحده آمریکا و فرانسه شرکت کرد.

اسود جوایز متعددی را برای بازیگری خود دریافت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی تئاتر میدلند در ایالات متحده آمریکا در سال 2006 و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین‌المللی تئاتر یاکومو در ژاپن در سال 2007 اشاره کرد.

عواطف سلمان

avatef alsalman

عواطف السلمان، بازیگر برجسته عراقی، در 29 اوت 1954 در شهر بصره متولد شد. او از هنرمندان برجسته دهه هفتاد میلادی به‌شمار می‌رود و اولین گام‌های هنری خود را در ساحل شط العرب در شهر بصره برداشت.

السلمان در سال 1974 با بازی در نمایش “دیوار” به کارگردانی عباس الحربی در شهر بصره به دنیای هنر قدم گذاشت. او پس از آن در نمایش‌های متعددی در بصره و بغداد به ایفای نقش پرداخت و به‌عنوان یکی از بازیگران محبوب و شناخته‌ شده در عراق شناخته شد.

عواطف السلمان علاوه‌بر تئاتر، در فیلم‌های سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته است. او در پنج فیلم سینمایی حضور داشت که از بارزترین آنها می‌توان به فیلم “صد در صد” به کارگردانی خیریه منصور، فیلم “زمان عشق” به کارگردانی کارلو هارتیون و فیلم “بی اعتبار” به کارگردانی عدی رشید اشاره کرد.

السلمان به‌دلیل بازی‌های قوی و توانمند خود، به‌عنوان یکی از بازیگران برجسته زن در سینمای عراق شناخته می‌شود. او در ژانرهای مختلف بازیگری تجربه دارد و به‌دلیل گزیده کاری و انتخاب‌های درست، جایگاه خود را در دنیای بازیگری حفظ کرده است.

کاظم القریشی

kadhim alquraishiy

کاظم قریشی، بازیگر برجسته عراقی، در 13 آوریل 1967 در شهر نعمانیه در استان واسط متولد شد. او از بازیگران نسل نو عراق است که در سال‌های اخیر به‌واسطه بازی‌های قوی و توانمند خود، به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است.

قریشی در سال 2009 برای بازی در فیلم “باران آتش” و در سال 2011 برای بازی در فیلم “دهانه” جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. او همچنین در سال 2013 به‌عنوان بهترین بازیگر مرد عراقی برای بازی در سریال “ابوطبر” انتخاب شد.

علاوه‌بر بازیگری، قریشی در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد. او از سال 2013 تا 2015 ریاست اداره تئاترهای عراقی در اداره کل سینما و تئاتر را برعهده داشت و همچنین مدیر جشنواره بین‌المللی تئاتر بغداد بود.

قریشی تاکنون جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی را در داخل و خارج از عراق دریافت کرده است. او در سال 2015 در جشنواره بین‌المللی تئاتر تجربی قاهره مورد تقدیر قرار گرفت.

مروری بر پایان مقاله بیوگرافی کامل بازیگران سریال آمرلی

در این مقاله به‌طور مفصل به بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی پرداخته شد. سریال آمرلی یک سریال جذاب و دیدنی است که می‌تواند برای مخاطبان ایرانی و عراقی و همچنین علاقه‌مندان به ژانر عاشقانه و جنگی جذاب باشد. انتظار می‌رود که این سریال با استقبال تماشاگران روبه‌رو شود. در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا