از زبان شما

برنامه هایی که باید در گوشی خود داشته باشید

زمانی که گوشی خریداری می کنید و یا گوشی خود را به حالت کارخانه تغییر میدهید، به منظور استفاده بهینه از گوشی، نیازمند نصب چندین برنامه هستید تا در انجام کارهای روزمره ی شما کمک رسان باشند. در این مقاله قصد معرفی این اپلیکیشن ها را داریم .

برنامه های اندرویدی که لازمتان میشود

این برنامه ها در دسته بندی های مختلفی قرار داده میشوند که استفاده از آنها به صورت روزمره گاها بسیار ضروری است و نبود آن می تواند سرعت پیشبرد بسیاری از کارها را برای شما فراهم کند.

برنامه های مسیریابی :

 برنامه های مسیر یابی و نقشه در گوشی های اندروید بسیار کاربردی هستند. ادرس یابی در روزگار امروز تفاوت بسیاری با گذشته دارد. برخلاف گذشته که در زمان ورود به شهری ، فرد به فرد ادرس را میپرسیدیم و پیش میرفتیم، ورود نقشه های انلاین و افلاین به گوشی های موبایل فرایند پیدا کردن مسیر را بسیار آسان کرده است.

برنامه مسیریابی اندروید علاوه بر امکان استفاده در گوشی های اندرویدی امکان استفاده در نمایشگرهای موجود در خودروها را نیز دارا می باشد و از این رو کمک بسیاری به یافتن مسیرها به شما خواهد کرد.

بسیاری از تاکسی های اینترنتی همچون اسنپ و … نیز از برنامه های نقشه اندروید آنلاین و افلاین به منظور رساندن مسافران به مقاصد خود استفاده می کنند و از این رو نوع طراحی این برنامه ها نیز متناسب با نیاز کاربران ایرانی تغییر پیدا کرده است.

استفاده از ویژگی هایی همچون نشان دادن سرعت گیر ها ، شرایط جاده ، ترافیک و … از جمله  ویژگی های کاربردی اضافه شده به برنامه های ایرانی مسیریابی می باشند.

برنامه های پخش مالتی مدیا :

گوشی های اندرویدی به خودی خود دارای برنامه هایی به منظور اجرای فایلهای صوتی و تصویری می باشند اما با این حال انتشار و توسعه ی اپلیکیشنهایی قدرتمند با امکانات متنوع برای اجرای فایلهای تصویری و صوتی بسیار انجام شده است. امکان تولید لیست های مختلف ، استفاده از سیستم های آنلاین برای خواندن متن اهنگها ، امکان ایجاد اکولایزرهای نرم افزاری روی فایلهای صوتی و … از جمله ویژگی های این اپلیکیشن ها می باشد.

برنامه های ویرایش فیلم و ویدیو :

از دیگر برنامه هایی که بخصوص باگسترش شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده است ، برنامه های ویرایش ویدیو می باشد. در گذشته به منظور ادیت ویدیو نیاز به استفاده از برنامه هایی همچون ادوبی پریمایر و … بود که به دلیل پیچیدگی های بسیاری که در آنها بود امکان استفاده از آن برای بسیاری از کاربران معمولی مهیا نبود.

با استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی ادیت ویدیو ها فقط با چند کلیک فراهم میشود و از این رو کاربری ساده شرایط را برای استفاده آسان از آنها فراهم کرده است.

با دانلود برنامه ویرایش ویدیو امکان ویرایش فیلم ، اضافه کردن صداهای مختلف، قطع ویدیوها و ادغام انها و … را به راحتی میتوانید انجام دهید. اینشات ، کاین مستر و … از جمله برنامه های معروف ادیت ویدیو در گوشی های موبایلی می باشند که شرایط را برای ادیت ساده و سریع شما فراهم میکنند.

برنامه های عکاسی :

برنامه های بسیاری برای عکاسی وجود دارند که میتوانند قابلیت های ویژه ای به دوربین های شما اضافه کنند. برای مثال امکان استفاده از استیکرهای مختلفی در زمان عکاسی یا فیلم برداری مهیا می شود و در نتیجه می توانید صحنه های جذابی را ایجاد کنید.

برنامه های مرورگر وب :

با اینکه کروم در گوشی های اندروید و ios به صورت پیشفرض نصب شده است ، اما برخی از کاربران نیازمند استفاده از مرورگرهای وب با ویژگی هایی خاص می باشند. برای مثال مرورگر بریو امکان گشت و گذار مخفی را بدون امکان ترکینگ توسط سیستم های تبلیغاتی فراهم میکند . فایرفاکس نیز چنین قابلیتی دارد و بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است.

برنامه های بانکی :

اپلیکیشن های بانکی امکان انجام خدمات غیرحضوری را به صورتی بسیار ساده و اسان فراهم میکنند و از این رو جزو اپلیکیشن های ضروری محسوب میشوند. به طور کلی برای اتصال به حساب شخصی خود باید از اپلیکیشن های بانکی مخصوص به حسابتان استفاده کنید ولی برای پرداخت قبوض ، کارت به کارت محدود و … میتوانید از اپلیکیشن های واسط نیز بهره ببرید.

مسنجرها و پیام رسان های داخلی و خارجی :

استفاده از پیام رسان ها بسیار متداول می باشد به گونه ای که بسیاری از ما اگر یکروز دسترسی به این اپلیکیشن های نداشته باشیم مشقت بسیاری خواهیم کشید ! گستردگی و تنوع بالا در این اپلیکیشنها امکان استفاده اسان از آنها را فراهم میکند و کاربران به راحتی می توانند بایکدیگر ارتباط های صوتی و تصویری برقرار کنند. کاربران چند ده میلیونی برخی از این اپلیکیشنها نشان از گستردگی استفاده از آنها می باشد.

نتیجه گیری :

در این نوشته برخی از اپلیکیشنهایی که در زمان خرید گوشی جدید و یا ریست کردن گوشی نیاز به استفاده از آنها را داریم نام بردیم. با توجه به شرایط کاری و شرایط برقراری ارتباطی که برای هر شخص وجود دارد ممکن است اپلیکیشنهای دیگری نیز ضرورت استفاده پیدا کند که در این لیست جای نگرفت. به منظور دانلود برنامه های جدید اندروید می توانید از سایت های مرجع همچون کافه اپس که از جمله وبسایت های قدیمی عرضه بازی ها و برنامه های اندرویدی می باشد استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا