بازیگرانبیوگرافی و تاریخچه

بیوگرافی علی عمادنیا (زندگی شخصی + اینستاگرام)

علی عمادنیا کیست ؟

علی عمادی نیا، بازیگر سینما و تلویزیون برای اولین‌بار در سریال ایرانی بانوی عمارت در قاب تلویزیون به بازیگری پرداخت. وی درحال‌حاضر در حال تحصیل است و علاوه‌بر بازیگری، به موسیقی نیز علاقه‌مند است.

در این مقاله به بیوگرافی علی عمادنیا پرداخته‌ایم و به جزئیات زندگی شخصی، آدرس اینستاگرام و تصاویر او اشاره می‌کنیم. برای مطالعه جزئیات همراه ما باشید.

بیوگرافی علی عمادنیا 

علی عماد نیا در تاریخ 25 آبان 1377 در تهران به دنیا آمده است و علاوه‌ر عرصه بازیگری به موسیقی علاقه‌مند است و در این زمینه درحال تحصیل است.

فیلم و سریال علی عمادنیا

aliemadnia1

علی عمادنیا بازیگر نوظهوری تلویزیون اولین فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۹۷ با سریال بانوی عمارت شروع کرد و بعد از این سریال در کار جدید دیگری دیده نشده است.

بانوی عمارت توسط مجید مولایی تهیه و توسط عزیزالله حمیدنژاد کارگردانی شده است. نویسنده این سریال نیز احسان جوانمرد است. 

  • بانوی عمارت

علی عمادنیا در نقش یحیی در سریال بانوی عمارت

در مجموعه تلویزیونی “بانوی عمارت”، علی عمادی نیا نقش یحیی را ایفا می‌کند. نقش یحیی نقطه مقابل نیکی نصیریان، بازیگر نقش آهو، است و این دو نفر به هم علاقه‌مند هستند.

آدرس اینستاگرام علی عمادنیا

علی عمادنیا در اینستاگرام با آیدی ali_emadinia فعالیت می‌کند. برای دیدن تصاویر بیشتر و فعالیت روزانه‌‌ی او در صفحات مجازی می‌توانید با این آیدی اقدام کنید. او در اینستاگرام بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

آدرس اینستاگرام علی عمادنیا

آلبوم تصاویر علی عمادنیا

در پایان بیوگرافی علی عمادنیا به آلبوم تصاویر او به همراه عکس او در نقش یحیی در سریال ایرانی بانوی عمارت می‌پردازیم.

aliemadnia3 aliemadnia2 aliemadnia1234 aliemadnia123 aliemadnia

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا