بازیگرانبیوگرافی و تاریخچه

بیوگرافی آزاده مویدی فرد (آثار + زندگی شخصی)

آزاده مائدی فر کیست ؟

آزاده مویدی فرد، صداپیشه و نویسنده‌ای است که در طول مسیر حرفه‌ای خود، در برنامه‌ها و سریال‌های مختلف حضور داشته است. او به عنوان صداپیشه عروسک مشهور و محبوب “چرا” شناخته می‌شود. همچنین می‌توان به سریال “شهرک کلیله و دمنه”  به عنوان یکی دیگر از آثار او، اشاره کرد.

آزاده مویدی فرد بیشتر به عنوان بازیگر در تئاتر فعالیت می‌کرد و حال برای اولین‌بار در تلویزیون در مستوران، پر مخاطب ترین سریال ایرانی، به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه به بیوگرافی آزاده مویدی فرد، فعالیت‌های هنری، تصاویر و آدرس اینستاگرام او اشاره می‌کنیم. برای مطالعه جزئیات همراه ما باشید.

بیوگرافی آزاده مویدی فر【آثار + جزئیات زندگی شخصی】

بیوگرافی آزاده مویدی فر

آزاده مویدی‌فرد فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و به گفته خودش، در طول مسیر حرفه‌ای خود عروسک‌گردانی ۶۵ عروسک برجسته را انجام داده است.

بیژن، چرا، نینی، انیمیشن‌های نیروی انتظامی، گل بهار و سپیده از جمله عروسک‌های برجسته‌ای هستند که این بازیگر توانمند عروسک‌گردانی و صداپیشگیان را انجام داده است. علاوه‌براین، او در زمینه بازیگری تئاتر نیز فعالیت داشت، اما فعالیت اصلی او در زمینه عروسک‌ها و صداپیشگی است.

آزاده مویدی فرد و همسرش

آزداه مویدی فرد سال‌هاست که ازدواج کرده است و چون بازیگر بی‌حاشیه‌ای است اطلاعات بیشتری از بیوگرافی همسر و دیگر اعضای خانواده او در دسترس نیست.

فعالیت هنری و سوابق آزاده مائدی فر

مویدی فر علاوه‌بر صداپیشگی و بازیگری به تدریس صداپیشگی نیز می‌پردازد و در این باره می‌گوید:

به صورت خصوصی کلاس‌های صداپیشگی را  تدریس می‌کنم و تا به حال ۱۵ شاگرد داشته‌ام. هدفم این است که با توجه به اینکه در این کار با کودکان سروکار داریم، بیشتر حریم خصوصی آن‌ها را رعایت کنیم. 

صداپیشگی آزاده مویدی فرد

آزاده مویدی‌فرد در زمینه صداپیشگی و نویسندگی برای ترانه‌ها و برنامه‌های کودکانه فعالیت داشته است. شخصیت “چرا” در برنامه کودکانه “رنگین کمان”، به واسطه صدای آزاده مویدی‌فرد، مورد استقبال و علاقه قرار گرفت.

  • رنگین کمان
  • شهرک کلیله و دمنه

بازیگری آزاده مویدی فرد

در ادامه بیوگرافی آزاده مویدی فرد درباره نقطه شروع فعالیت بازیگری او پرداخته‌ایم. مویدی فرد از سال 1376 در تئاتر فعالیت داشت. پس از سال‌ها کناره‌گیری به سبب آشنایی قدیمی با سید علی هاشمی برای نقش سوده در سریال مستوران ۲ انتخاب شد. در ادامه به نقش او در این سریال نیز اشاره داریم.

  • مستوران ۲

آزاده مویدی فر در نقش سوده در سریال مستوران ۲

آزاده مائدی‌فر در نقش سوده در فصل 2 سریال مستوران بازی کرده است. سوده در فصل اول دختر بچه‌ای بود که توسط خانواده لطفعلی پیدا و نگهداری می‌شود.

برای همین از همان بچگی نام سوده و لطفعلی کنار هم می‌آمده و انتظار این بوده است تا لطفعلی به عشق او جواب مثبت بدهد؛ با این حال سو‌ده برای لطفعلی همیشه مانند یک خواهر بود. سوده یک عاشق کلاسیک است و حاضر است برای لطفعلی و سلامت او دست به هر کاری بزند و حتی از جان خودش هم بگذرد.

آدرس اینستاگرام آزاده مویدی‌فر

آزاده مائدی‌فر در اینستاگرام با آیدی azadeh_moayedi_fard فعالیت می‌کند. برای اطلاع از فعالیت‌های بیشتر او می‌توانید این بازیگر خوب کشورمان را از طریق اینستاگرام دنبال کنید.

آیدی اینستاگرام آزاده مویدی فر

آلبوم تصاویر آزاده مویدی فرد

در پایان مقاله بیوگرافی آزاده مویدی فرد به تصاویر شخصی، تصاویر او در سریال مستوران۲ و عکس از حضور او در پشت صحنه برنامه خندوانه در کنار بازیگران می‌پردازیم.

بیوگرافی آزاده مویدی فرد 【آثار + جزئیات زندگی شخصی】

بیوگرافی آزاده مویدی فرد 【آثار + جزئیات زندگی شخصی】

biography of azadeh moadifar4 biography of azadeh moadifar3 biography of azadeh moadifar2

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا