بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

معرفی فیلم ایرانی نمور (بیوگرافی بازیگران + داستان)

در این مقاله به معرفی یکی از بهترین فیلم های اجتماعی ایرانی یعنی معرفی فیلم ایرانی نمور پرداخته‌ایم. به داستان فیلم، بیوگرافی بازیگران فیلم نمور و جزئیات دیگری از آن مانند ژانر و مدت زمان اشاره داریم. در ادامه این مطلب همراه ویدو باشید.

فیلم نمور یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود که توسط داود بیدل به‌عنوان کارگردان ساخته شده است. این فیلم دومین تجربه فیلمسازی بیدل است و در آن از چهره‌هایی مشهور تلویزیون، استفاده شده است.

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】

خلاصه داستان فیلم ایرانی نمور

داستان فیلم حول محور یک اختلاف خانوادگی قدیمی ساخته شده و دارای جنبه‌های خانوادگی است. در این داستان، برادر بزرگتر با خواهرش دعوا می‌کند و در این مسیر قرار است با حقایق غافلگیرکننده‌ای روبه‌رو شوند.

شخصیت اصلی فیلم، دلارام است و زندگی و بیماری او از محورهای اصلی داستان است. شخصیت ضدقهرمان داستان، داود، برادر بزرگتر با پنهان کردن حقایق و گذشته، در واقع خودش را به‌عنوان یک شخصیت سیاه و سفید به تصویر کشیده است و در پایان داستان با یک چرخش شتاب‌زده، به قهرمان داستان تبدیل می‌شود.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم ایرانی نمور

این مقاله به منظور معرفی این اثر ایرانی و بررسی بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی نمور تهیه شده است. در ادامه، به بررسی تاریخچه و زندگینامه این هنرپیشه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهایشان می‌پردازیم.

محمدرضا علیمردانی

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】 - محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در شهر تنکابن، ایران متولد شد. علیمردانی در طول سال‌ها به‌عنوان صداپیشه، بازیگر، خواننده و مجری در عرصه هنری فعالیت کرده است.

فعالیت‌های صداپیشگی، بازیگری و خوانندگی وی در بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای مختلف قابل مشاهده است. همچنین، به‌عنوان مجری و دوبلور نیز در برنامه‌های تلویزیونی دارد.

محمدرضا علیمردانی از سال ۱۳۷۰ تاکنون در صحنه فعالیت دارد. وی مدرک تحصیلی خود را در رشته تئاتر اخذ کرده است. او متاهل است و یک دختر به نام سارا دارد.

سمیرا حسن پور

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】 - سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور، بازیگر زن ایرانی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در شهر تهران، ایران متولد شد و در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد. وی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است.

حسن پور از سال ۱۳۸۸ تاکنون در عرصهٔ بازیگری فعالیت می‌کند و در طول این سال‌ها، در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلف شرکت کرده است. وی با بازی قوی و استعداد خود، توانسته است جایگاه خود را در صنعت سینما و تلویزیون ایران برجسته کند.

همچنین، سمیرا حسن پور در سال ۱۳۹۵ با سامان سالور ازدواج کرد و تاکنون فرزندی ندارد.

باربد بابایی

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】 - باربد بابایی

باربد بابایی در تاریخ 20 شهریور 1357 به دنیا آمد. باربد بازیگر، مجری و خواننده است و در زمینه‌های هنری فعالیت می‌کند.

وی دارای مدرک لیسانس در رشته مترجمی زبان است. او وضعیت متاهل است و دو فرزند دوقلو به نام‌های آیلین و شایلین دارد.

باربد بابایی با ترکیب توانایی‌های بازیگری، مجری‌گری و خوانندگی، توانسته است در صنعت هنر و سرگرمی جایگاه خود را به دست آورد و با استعداد خود، محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان دارد.

نسیم ادبی

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】 - نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد سال ۱۳۵۵، در تهران است. او دارای لیسانس در رشتهٔ نمایش با گرایش به بازیگری است. از سال ۱۳۷۵ تاکنون در عرصه هنر حضور دارد. ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی بود که در سال ۱۳۹۹ درگذشت

سریال تلویزیونی “دوقلوها” به کارگردانی هرمز هدایت در سال 1375، اولین سریال تلویزیونی بود که نسیم ادبی در آن بازی کرد و فیلم سینمایی “زندگی” ساختهٔ اصغر هاشمی در سال 1376، اولین تجربه بازی او در دنیای سینما بود.

بهاره کیان افشار

معرفی فیلم ایرانی نمور 【بیوگرافی بازیگران + داستان】 - بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ متولد شد و در حال حاضر ۴۲ سال سن دارد. کیان افشار دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است. علاوه‌بر بازیگری، او همچنین به‌عنوان ترانه‌سرا فعالیت می‌کند.

کیان افشار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبله فریبا رمضان پور آغاز کرد و با همین نقش به شهرت رسید.

سایر بازیگران فیلم نمور

  • پریسا شاهولیان
  • محمدرضا عباسی
  • سید بنیامین شهیدزاده

سوالات متداول:

1. فیلم نمور چند دقیقه است؟

80 دقیقه

2. ژانر فیلم نمور چیست؟

درام، اجتماعی، خانوادگی

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا