بیوگرافی و تاریخچهموسیقی

بیوگرافی نامی عبداللهی (زندگی شخصی + آلبوم تصاویر)

اگر شما هم به دنبال بیوگرافی نامی عبداللهی پسر ناصر عبداللهی‌ هستید، این مقاله مناسب شماست. شباهت نامی عبداللهی به پدرش باعث شده است تا این خواننده جوان مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. صدای او بسیار زیبا و قوی است و نشان می‌دهد که این استعداد را از پدرش به ارث برده است.

نامی عبدالهی اخیرا آهنگ “راز” از زنده یاد ناصر عبداللهی، پدرش را به صورت لایو منتشر کرده است. این ویدیو در پلتفرم‌های مجازی پخش شد و مورد استقبال و توجه مخاطبین قرار گرفت. در ادامه همراه ویدو باشید تا درباره همسر نامی عبداللهی، آثار و دیگر جزئیات مهم او مطالعه کنید.

بیوگرافی نامی عبداللهی

نامی عبدالهی در تهران در سال 1373 به دنیا آمده است و یک خواننده پاپ است. او فرزند مرحوم ناصر عبداللهی، یکی از خوش صداترین خواننده های ایرانی، است. پدرش، ناصر عبدالهی در تاریخ 29 آذر 1385 در سن 36 سالگی و بعد از 27 روز بیهوشی در کما، درگذشت.

نامی، مانند پدرش در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند و آهنگ “تو مال منی” از جمله آثار برجسته او است که توجه علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کرده است.

خانواده نامی عبداللهی

در سال 1366، ناصر عبداللهی با بابک غفوری، برادر فهیمه غفوری در یک گروه موسیقی آشنا شد و به تدریج روابطشان باعث شد که ناصر به فهیمه علاقه‌مند شود.

در نهایت، این زوج در سال 1367 ازدواج کردند. نوید عبداللهی (متولد سال 68)، نازنین عبداللهی (متولد سال 71) که او هم دستی بر آتش نوازندگی و خوانندگی دارد و نامی عبداللهی (متولد سال 73) فرزندان ناصر عبداللهی هستند. همچنین، نینا، فرزند چهارم ناصر عبدالهی، حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است.

همسر نامی عبداللهی

بیوگرافی نامی عبداللهی پسر ناصر عبداللهی‌ کیست ؟ 【زندگی شخصی، همسر + آهنگ ها】

اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نامی عبداللهی اهل کجاست ؟

نامی عبداللهی اصالتا بندرعباسی است.

آلبوم و آهنگ های نامی عبداللهی

  • آهنگ تو مال منی

پیج اینستاگرام نامی عبداللهی

آیدی صفحه اینستاگرام نامی عبدالهی nami_abdollahi_org است.

آیدی اینستاگرام نامی عبدالهی

آلبوم تصاویر نامی عبداللهی

تفکیک کردن تصاویر نامی عبداللهی و پدرش به دلیل شباهت ظاهری ممکن است هر کسی را به اشتباه بیندازد. ما سعی کردیم گلچینی از تصاویر نامی عبداللهی ارائه دهیم که بتوانید بهتر با او اشنا شوید.

آلبوم تصاویر نامی عبدالهی آلبوم تصاویر نامی عبدالهی آلبوم تصاویر نامی عبدالهی آلبوم تصاویر نامی عبدالهی آلبوم تصاویر نامی عبدالهی

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا