بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی مخلوق – Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

بیوگرافی هنرپیشه های سریال موجود - Yaratılan

در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال ترکی مخلوق همراه با ویدو باشید تا بیشتر با هنرپیشه‌های سریال Yaratılan یا به عبارتی created آشنا شوید.

سریال Yaratılan توسط چاغان ارماک نویسنده و کارگردانی شده است. در این سریال، تانر اولمز و ارکان کولچاک نقش اصلی را بازی می‌کنند. این سریال از 8 مهر 1402 در هشت قسمت از Netflix پخش شد.

ژانر سریال “Yaratılan” درام، تاریخی و علمی-تخیلی است. داستان آن الهام گرفته از اثر “فرانکشتاین” نوشتهٔ مری شلی است؛ اما با رویکردی مدرن‌تر به تصویر کشیده شده است. این سریال عناصر علمی-تخیلی و ترسناک را در خود جای داده است. همچنین، به عمق طبیعت انسان نفوذ می‌کند و روی سؤالات اخلاقی و فلسفی تمرکز دارد. “Yaratılan” با هدف ارائه تجربه‌ای هیجانی و تامل‌برانگیز برای تماشاگران ساخته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

جدول پخش سریال ترکی مخلوق – Yaratılan

سریال مخلوق یا آفریده شده – Yaratılan در ۸ قسمت از جمعه ۲۸ مهر ماه از نتفلیکس شروع شده است و هر هشت قسمت در همان روز منتشر شد. برای دیدن این هشت قسمت می توانید به سایت نتفلیکس یا دیگر سایت‌های مرتبط ایرانی مراجعه کنید.

  • تاریخ شروع سریال Yaratılan : از ۲۸ مهر ۱۴۰۲
  • زمان پخش سریال Yaratılan : به پایان رسیده است.
  • تعداد قسمت ها : ۸ قسمت
  • شبکه منتشر کننده :‌ Netflix

خلاصه داستان سریال موجود – Yaratılan

در دوران پایانی امپراتوری عثمانی، سریال Yaratılan یک داستان جادویی را به تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی این سریال، زیا، یک دانشجوی پزشکی جوان است که آرزوی تبدیل شدن به یک پزشک را دارد که بتواند درمانی برای بیماری‌هایی کشف کند که تاکنون پزشکی قادر به درمان آن‌ها نبوده است.

آشنایی او با یک پزشک به نام ایحسان، آغازگر یک ماجراجویی می‌شود که به طور کامل زندگی او را تغییر می‌دهد؛ اما این ماجراجویی به یک پیچ و خم پر از خطرات و رازهای بزرگ تبدیل می‌شود.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال ترکی مخلوق – Yaratılan

سریال ترکی مخلوق با بازی هنرپیشه‌های با استعداد و موفق خود در تلاش است تا داستانی جذاب و پرهیجان را به نمایش بگذارد. در ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ایجاد شده به بررسی زندگینامه و بیوگرافی هر یک از این هنرپیشه‌های ترک که در این سریال جدید و موردانتظار بازی می‌کنند، پرداخته‌ایم.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

تانر اولمز – Taner Ölmez

تانر اولمز هنرپیشه ای اهل ترکیه است که در تاریخ ۹ اوت ۱۹۸۶ متولد شد. قبل از شروع حرفه بازیگری، او عضو گروه موسیقی برابر بود و برادرش، تایلان اوزگور اولمز نیز فعالیت هنری دارد و یک نوازنده است. تانر اولمز در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با اچه چشمی اوغلو ازدواج کرد.

او حرفه بازیگری خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و اولین نقش مشهور او در درام “شهر گمشده” بود که در آن نقش سادیک را بازی کرد. او از طریق سریال “مدجزیر” که در آن نقش مرت عاصم سرز را بازی کرد به شهرت دست یافت.

تانر اولمز در سریال‌های کمدی مانند سورئال “دودولو پوستاسی” و سریال فانتزی “هاکان نگهبان” با هزار ارگولو همکاری کرد. او همچنین به خاطر بازی در نقش علی وفا در سریال پزشکی “معجزه دکتر” شناخته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

ارکان کولچاک کوستندیل – Erkan Kolçak Köstendil

ارکان کولچاک کوستندیل در تاریخ ۱۶ ژانویه ۱۹۸۳ در شهر بورسا به دنیا آمد. وی دبیرستان خود را در مدرسه آتاتورک بورسا تمام کرد. در دوران دبیرستان، وی به عنوان یک بازیکن فوتبال در تیم بورساسپور فعالیت می‌کرد؛ اما بعداً فوتبال را رها کرد و به عالم تئاتر روی آورد.

وی تحصیلات خود را در رشته تئاتر در هنرستان دولتی دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان به پایان رساند. ارکان برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در سریال “کورتلار وادیسی” در نقش “گالریچی” در تلویزیون حضور یافت.

فیلم کوتاهی به نام “Vakit” که نویسنده و کارگردانی آن را بر عهده داشت در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم کوتاه Sinepark و جشنواره فیلم کوتاه پادشاه میداس اسکی و جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا در سال ۲۰۱۰ جوایزی را به دست آورد. این هنرمند با شخصیت “Er Mahmut Karakum” در سریال “Sakarya Fırat” در دوره ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ شناخته شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

دوریم یاکوت – Devrim Yakut

دوریم یاکوت در سال 1992 از گروه تئاتر DTCF دانشگاه آنکارا فارغ التحصیل شد. او ابتدا در رشته تئوری‌های تئاتر و سپس بازیگری در دپارتمان تئاتر DTCF تحصیل کرد.

او در سال 1994 به عنوان بازیگر به هیات تئاتر دولتی آدانا پیوست و تا سال 2003 در آنجا کار کرد. او در کارگاه تئاتر آدانا که خود آن را تأسیس کرد، فعالیت داشت. دوریم یاکوت همچنین در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه باهچه شهیر و مدتی در آکادمی Das Das در زمینه آموزش بازیگری تدریس داشت و در سال 2016 از تئاتر دولتی بازنشسته شد. علاوه‌بر بازیگری، اولین کتاب داستانی او، بازار آینه ذهن در سال 2021 منتشر شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

شیفانور گول – Şifanur Gül

شیفانور بازیگر ۲۵ ساله ترک است که در سریال هشت قسمتی مخلوق به نقش آفرینی پرداخته است. در ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران سریال مخلوق قرار است به بررسی زندگینامه گول بپردازیم.

از سال ۲۰۱۹ به بعد، وی با بازی در سریال “یکبار عاشق تو شدم” (Sevdim Seni Bir Kere) وارد عرصه بازیگری شد. پس از آن در سریال “اسم من ملک” (Benim Adım Melek) نیز حضور یافت و در مجموعه‌های دیگری مانند “رستاخیز امپراتوری بزرگ سلجوقی” (Uyanış: Büyük Selçuklu)، “سقف‌های شیشه‌ای” (Cam Tavanlar)، “شانس زندگیم” (Hayatımın Şansı)، “پرواز پرنده” (Kuş Uçuşu)، “عاکف” (Akif) و “خیاط” به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

بولنت شاکراک – Bülent Şakrak

بولنت شاکراک هنرپیشه ترک در تاریخ ۲۶ اوت ۱۹۷۷ به دنیا آمد. او از دوران کودکی به تئاتر علاقه‌مند شد و مسیر حرفه‌ای خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. در زمینه تئاتر، سوابق و فعالیت‌های زیادی دارد.

او در سال ۱۹۹۹ با بازی در سریال “خانواده من” (Bizim Aile) برای اولین بار به تلویزیون رفت. شاکراک در طول مسیر حرفه‌ای خود در اثرهای مشهوری همچون “باید به کدام یک از ما عاشق نشدیم” (Hangimiz Sevmedik)، “دختر سفیر” (Sefirin Kızı)، “دنیا همینه” (Dünya Bu) و “تبعید آبی” (Maviye Sürgün) حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی مخلوق - Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

دورول بازان – Durul Bazan

دورول بازان در سال ۲۰۰۰ وارد دنیای تلویزیون شد و نقش تارکان را در مجموعه تلویزیونی “Çarli İş Başında” ایفای کرد. در سریال “Avrupa Avrupa” که پخش آن از شبکه TRT 1 در سال ۲۰۱۱ آغاز شد، نقش شخصیت تکین را بازی کرد. ورول بازان همچنین در سریال تلویزیونی “Kocamın Aile” که پخش آن از تابستان ۲۰۱۴ از شبکه FOX آغاز شد، نقش شخصیت Cüneyt (Cücü) را بازی کرد. او در سریال مخلوق به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی مخلوق - Yaratılan 【زمان پخش + داستان】

آرام دیلدار – Aram Dildar

کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس کرد شهروند ترکیه است. آرام دلدار در گروه‌های مختلف تئاتر بازی کرد. او در دانشگاه مرمره، بخش رادیو، تلویزیون و سینما تحصیل کرد. آرام دلدار که بازیگری را با فیلم مطبوعاتی آغاز کرد در سال‌های بعد علاوه‌بر بازیگری روی دستیار کارگردان و کارگردانی تمرکز کرد. او به عنوان مدیر برنامه و دستیار کارگردان در بسیاری از شبکه های تلویزیونی ملی و بین المللی کار کرد.

سایر بازیگران سریال مخلوق

  • Engin Benli – انگین بنلی
  • Sema Çayırkabaşı – سما چایرکاباشی
  • Mağit Kooper – ماگیت کوپر
  • Ekremkan Arslandağ – اکرمکان ارسلانداغ
  • Umut Pütgül – اوموت پوتگول
  • Şenay Nogaylar – شنای نوگایلار

سریال مخلوق چند قسمت است؟

سریال ترکی مخلوق در هشت قسمت از نت فلیکس پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا