از زبان شما

گردنبند استیل بهتر است یا نقره

گردنبندهای استیل و نقره هر دو می توانند درخشش فوق العاده ای در گردن شما داشته باشند؛ اما ممکن است در هنگام خرید گردنبند استیل یا گردنبند نقره مردد شوید که کدام یک از این گردنبندها انتخاب بهتری برای شما محسوب می شوند. اگرچه تفاوت های زیادی میان گردنبند استیل و گردنبند نقره وجود دارد؛ اما به هر حال بهتر است که از همین ابتدا خیال شما را راحت کنیم که هر دوی این گردنبندها گزینه خوبی برای شما محسوب می شوند. فقط باید بر اساس مزایا و معایب هر کدام از این گردنبندها، آن ها را انتخاب نمایید.

گردنبند استیل بخریم یا نقره؟

یکی از سوالات رایجی که در میان خانم ها و آقایان برای خرید گردنبند استیل و نقره پیش می آید این است که کدام یک از این گردنبندها گزینه بهتری برای خرید محسوب می شوند؟ استیل و نقره هر دو آلیاژ هستند و از ترکیبات فلزات مختلفی ساخته شده اند. میزان فلزات موجود در هر یک از این آلیاژها کاملا با هم متفاوت است و همین موضوع باعث شده تا ساختار این دو فلزات با هم متفاوت باشد.

واقعیت کلی در مورد گردنبند استیل و نقره وجود دارد و آن هم این است که هر دو زیبایی فوق العاده ای دارند و به رنگ نقره ای نیز طراحی شده اند. پس شاید تفاوت های زیادی از نظر ظاهری میان آن ها وجود نداشته باشد؛ اما بهتر است که قبل از خرید هر کدام بدانید که از نظر فنی، کیفیت و قیمت این زیورآلات چه تفاوتی با هم دارند.

گردنبند استیل؛ درخشندگی و کیفیت همزمان

گردنبند استیل، یکی از گردنبندهای جذاب در میان خانم ها است که با قیمت مناسب قابل خریداری است. جالب است که بدانید این گردنبند در اکثر موارد هیچ حساسیتی در پوست خانم ها ایجاد نمی کند و می تواند با ایمنی بالا برای خانم های خوش سلیقه مورد استفاده قرار گیرد. استیل جزء فلزات ایمن و سازگار با محیط زیست شناخته می شود که از نظر کیفیت می توانید به آن اعتماد کنید.

گردنبند استیل به خوبی در برابر رطوبت مقاومت می کند. می توانید بدون نگرانی تا چندین سال از این گردنبندها استفاده کنید و شاهد درخشش آینه ای آن ها باشید. این گردنبندها با قیمت ارزانی نیز به فروش می روند. پس اگر جزء افرادی هستید که بودجه زیادی برای خرید گردنبند ندارید، شاید بهتر باشد که گردنبندهای استیل را به جای گردنبندهای نقره انتخاب کنید.

گردنبند نقره؛ ارزشمندی و طول عمر بالا

نقره یکی از فلزات گران بها و ارزشمند است که می توانید تا چندین سال از آن استفاده کنید، بدون اینکه شاهد تغییر رنگ، ظاهر و کیفیت آن باشید. حتی اگر احساس می کنید که زیورآلات نقره شما کدر شده اند و درخشندگی خود را از دست داده اند، می توانید با روش های ساده به راحتی نقره را درخشان کنید. البته یکی از عیب های نقره این است که معمولا در آن نیکل به کار رفته و این موضوع باعث ایجاد حساسیت می شود.

گردنبند نقره جزء گردنبندهای قیمت مناسب نسبت به گردنبندهای طلا است که می توانید آن را با تنوع بالایی خریداری کنید. این گردنبندها دارای ظاهر جذاب، کیفیت بالا و ظرافت فوق العاده ای هستند. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که فلز نقره انعطاف پذیری بیشتری در هنگام ساخت دارد. بنابراین، می توان انواع طرح های این گردنبندها را با این فلز ساخت و طراحی نمود. همین موضوع باعث شده تا سرویس نقره با تنوع بالایی در بازار کشور ایران به فروش برود.

گردنبند استیل بهتر است یا نقره؟ کدام را بخریم؟

مقایسه گردنبند استیل و نقره با هم

حالا که با گردنبند نقره و استیل آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که این دو زیورآلات را با هم مقایسه کنیم. این زیورآلات هر دو ماندگاری خوبی دارند و زیبایی آن ها فوق العاده است. البته اینکه آن ها توسط چه فردی طراحی شده باشند نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و نمی توان بدون توجه به این موضوع در مورد زیبایی آن ها صحبت کرد. فارغ از تفاوت ها، گردنبندهای استیل و نقره یک سری تفاوت هایی نیز با هم دارند که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

تفاوت گردنبندهای استیل و نقره در مقاومت به خوردگی و تغییر رنگ

مقاومت به خوردگی استیل بیشتر از نقره است. همین موضوع باعث شده تا گردنبندهای استیل بتوانند مقاومت بالایی در برابر شوینده ها، رطوبت پوست و عرق بدن داشته باشند. بنابراین، از جهت مقاومت در برابر خوردگی و تغییر رنگ، گردنبندهای استیل پیروز میدان هستند؛ اما بقیه موارد مقایسه این گردنبندها را نیز بررسی کنید.

تفاوت گردنبند استیل و نقره در درخشندگی

درخشندگی گردنبند استیل و نقره فوق العاده است؛ اما این درخشندگی تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارد. به طور کلی، گردنبندهای استیل درخشندگی آینه ای مانند دارند، ولی ظاهر گردنبندهای نقره مات است. دیگر این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام یک از این گردنبندها را انتخاب کنید.

تفاوت گردنبندهای نقره و استیل در کیفیت

کیفیت نقره و استیل بالاست. البته نوع آبکاری انجام شده در گردنبند نقره و استیل اهمیت زیادی روی کیفیت دارد و می تواند روی این موضوع تاثیر بگذارد. بهتر است که برای خرید گردنبند نقره یا استیل به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که خیالتان از بابت کیفیت محصولات آن راحت باشد.

تفاوت گردنبند نقره با استیل در طول عمر

طول عمر گردنبند استیل و نقره بستگی به نحوه نگهداری شما از آن ها دارد. اگر بتوانید به درستی از هر دوی این گردنبندها مراقبت کنید، به راحتی به مدت چند سال به شما کار می دهند. فقط کافیست که آن ها را دور از رطوبت، مواد شیمیایی و مواد مضر قرار دهید.

تفاوت گردنبند نقره با استیل در نحوه نگهداری

نحوه نگهداری از گردنبند نقره و استیل متفاوت است. گردنبندهای نقره باید در برابر تابش آفتاب، نور مستقیم و گرما دور نگه داشته شوند. این گردنبندها به رطوبت حساس هستند و ممکن است خیلی زود کدر شوند. اما به راحتی می توانید گردنبندهای نقره را تمیز کنید و دوباره گردنبندهای درخشان داشته باشید. این در حالی است که گردنبند استیل نیازی به نگهداری زیاد ندارید و می توانید با نگرانی کمتری از آن ها مراقبت کنید.

تفاوت گردنبندهای استیل با نقره در قیمت

از نظر قیمت گردنبند نقره گران تر از گردنبند استیل است که دلیل این موضوع هم نوع آلیاژ به کار رفته در آن ها است. افرادی که بودجه محدودتری دارند، می توانند گردنبندهای استیل را خریداری کنند؛ اما نباید انتظار داشته باشند که این گردنبندها را با قیمت بالایی به فروش برسانند. بنابراین، شاید بتوان گفت که قیمت گردنبند نقره بالاتر است؛ اما در آینده می توانید این گردنبندها را به فروش برسانید. بنابراین، از نظر ارزشمندی هر دوی این گردنبندها ارزش بالایی دارند.

مقایسه گردنبند استیل و نقره با هم

خرید انواع گردنبند استیل و نقره زیبا از نوا استایل

مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی برای خرید گردنبند استیل و نقره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توصیه ما به شما این است که هرگز بدون توجه به اعتبار فروشگاه، اقدام به خرید از آن نکنید. چون در این صورت ممکن است با یک یا چند بار استفاده، شاهد تغییر رنگ و کدر شدن این گردنبندها باشید. نوال استایل یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه فروش گردنبند نقره و استیل است که امکان خرید محصولات متنوع دیگر از جمله دستبند کارتیر مردانه و زنانه را به شما می دهد. فقط کافیست که یک بار از این فروشگاه خرید کنید تا متوجه کیفیت بالای محصولات آن شوید.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا