اخبار سینما و هنرمندان ایرانیاخبار فیلم و سریالفیلم و سریال

پشت پرده خداحافظی گوگوش از موسیقی + (عزاداری گوگوش بر سر مزار مادرش)

اخیراً در رسانه‌های مجازی فارسی، حواشی مربوط به پشت پرده خداحافظی گوگوش از عرصه موسیقی منتشر شده است که باعث بروز سر و صدای فراوانی شده است.

عمده این اخبار درباره کناره گیری گوگوش از فعالیت خوانندگی در رسانه‌های مجازی است که باعث بروز حواشی متعددی شده است. به نظر می‌رسد پس از پایان تور کنسرت‌هایش، او قصد دارد از دنیای خوانندگی خداحافظی کند. برای مطالعه جزئیات بیشتر در این خبر از ویدو همراه ما باشید.

پشت پرده خداحافظی گوگوش از موسیقی (پایان کار گوگوش در خوانندگی)

دو روز پیش گوگوش اعلام کرد که تور کنسرت‌های پیش رو آخرین تورش خواهد بودو در واقع تور خداحافظی‌ است، او پاییز امسال برای آخرین اجرایش در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت، واکنش نشریات سوئدی را ببینید.

پشت پرده خداحافظی گوگوش از موسیقی (پایان کار گوگوش در خوانندگی)

پشت پرده خداحافظی گوگوش از موسیقی (پایان کار گوگوش در خوانندگی)

حواشی جنجالی گوگوش ؛ از اعتیاد تا اجرای افتضاحش

آخرین اجرای گوگوش در کانادا برگزار شد و اجرا وحشتناک او باعث شد که ویدیوی این اجرا واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی به دنبال داشته باشد.

در این ویدیو، که بسیاری از خبرگزاری‌ها از انتشار آن خودداری می‌کنند، گوگوش، خواننده ۷۳ ساله ایرانی، در کنسرت اخیر خود چندان جالب ظاهر نشد. حسین آساران پژوهشگر موسیقی در توییتی در واکنش به این ویدئو نوشت:

حواشی جنجالی گوگوش ؛ از اعتیاد تا اجرای افتضاحش

بیشتر بخوانید:

عزاداری گوگوش بر سر مزار مادرش

ویدیو عزاداری و ناراحتی گوگوش بر سر مزار مادرش

ویدیویی با عنوان “گوگوش بر سر مزار مادرش در لس آنجلس” منتشر شد که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. در ادامه می‌توانید فیلمی از گوگوش در کنار مزار مادرش را مشاهده کنید.

افشاگری سعید پیردوست درباره گوگوش

نظر سعید پیردوست درباره گوگوش

سعید پیردوست که به عنوان مهمان در یک برنامه حاضر بود در آن به بحث درباره دوستی خود با گوگوش و همچنین تجربه‌های خوانندگی و بازیگری او پرداخت. شما می‌توانید با تماشای فیلمی که سعید پیردوست در آن درباره گوگوش افشاگری می‌کند با ویدو همراه باشید.

سعید پیردوست در خصوص اعتقادات گوگوش می‌گوید :

یکی از محسناتی که خانم گوگوش داشت، ایشون نمازش ترک نمی‌شد. یادم هست، من هیچ وقت چادر نماز ایشون یادم نمیره تا موقع نماز می‌شد چادر نمازشو سر میکردو نمازشو می‌خوند.

سعید پیردوست در خصوص اعتماد گوگوش به خودش گفت:

ایشون حساب بانکیش دست من بود بعضی از کارهای پولی و مالی بود که من براشون انجام می‌دادم یه نوع رفاقت خاصی باهم داشتیم.

تعریف و تمجید سعید پیردوست از گوگوش

علاوه بر این، سعید پیردوست در ادامه صحبت‌هایش در این برنامه ادعا می‌کند که اگر گوگوش سابقه‌ای که در زمینه خوانندگی دارد را برای بازیگری به کار می‌گرفت، الان جایگاهی بسیار بالاتری خواهد داشت.

سعید پیردوست در آثار معروف کارگردانان برجسته‌ای مانند مسعود کیمیایی، سیروس الوند، علیرضا داوودنژاد و مهران مدیری نقش ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

یک دیدگاه

  1. من در کنسرت شان بودم بارها. به جرات میگویم که خواننده ای تواناتر و با استعدادتر از خانم گوگوش در ابن دنیا وجود ندارد. متاسفانه بعضی برای خبر داغ دروغ ساختن این شایعات را می‌نویسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا