بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی سهیلا در عشق ممنوع (بیوگرافی نباهات چهره – Nebahat Cehre) + جزئیات روابط عاطفی

در این مقاله از ویدو به بیوگرافی سهیلا در عشق ممنوع پرداخته‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

فردوس خانم (سهیلا) یک زن حدود ۴۵ ساله است که دو دختر به نام‌های “پیکر” و “بیهتر” دارد. شوهر فردوس خانم چند سال پیش بعد از کشف رابطه همسرش با مردی دیگر و مشکلات اخلاقی او، دچار سکته شده و درگذشت. بنابراین، دخترانش به او علاقه زیادی نداشتند.

پس از گذشت مدتی، بیهتر با عدنان، مردی حدود ۵۰ ساله و از ثروتمندان معروف استانبول آشنا می‌شود. سهیلا (فیروزه خانم) که هر لحظه منتظر پیشنهاد از طرف او استبا شنیدن خبر علاقه‌مندی عدنان به بیهتر بسیار خشمگین می‌شود.

او، علیرغم علاقه‌ای که به دخترانش نشان می‌دهد، درواقع از آن‌ها بی‌نهایت نفرت دارد و باور دارد که آن‌ها جوانی و زندگی را از او سلب کرده‌اند.

سهیلا (فردوس خانم)، به عنوان یک زن تنها از بهانه‌هایی مانند تنهایی و بیماری برای ترک خانه خود استفاده می‌کند و در خانه عدنان ساکن می‌شود. پس از مدتی، او به رابطه مخفیانه بین دخترش بیهتر و برادرزاده عدنان پی می‌برد و فرصتی مناسب برای گرفتن انتقام از بیهتر به‌دست می‌آورد.

بیوگرافی نباهات چهره – Nebahat Cehre

نبهات چهره در تاریخ ۱۵ مارس ۱۹۴۴ در شهر سامسون، ترکیه متولد شد. نبهات چهره یک هنرپیشه، هنرمند و مدل برنده جایزه گلدن اورنج ترکیه است.

در سن پانزده سالگی، چهره به عنوان “دختر شایسته ترکیه” انتخاب شد و در نمایشگاه دوشیزه دنیا ۱۹۶۰ در لندن، انگلستان، به نمایندگی از ترکیه شرکت کرد. به دلیل مدلینگ در نمایشگاه دختر شایسته جهان، چهره به عنوان “گوزلیک کرالیچسی” (ملکه زیبایی) شناخته می‌شد.

در سال ۱۹۶۲ در سن هفده سالگی، چهره در فیلم اول خود با عنوان “گل وحشی” (Yaban Gülü) ظاهر شد. ییلماز گونی نیز یک هنرپیشه بود که به علاوه نویسنده فیلم‌نامه بود و گاهی حتی عکس‌های خود را کارگردانی می‌کرد. در بازه زمانی ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۸، گونی و نبهات چهره در چهارده فیلم همراه با هم بازی کردند. جالب‌ترین فیلم‌های صنعت سینمای ترکیه او شامل “زندگی تلخ” (Acı Hayat) در سال ۱۹۶۲ و “پادشاه دوست من” (Kral Arkadaşım) در سال ۱۹۶۴ است.

او در دو سریال معروف حضور یافته است. در سریال “حریم سلطان”، نقش عایشه حفصه سلطان، مادر سلطان سلیمان قانونی را ایفا کرده است. همچنین، در سریال “عشق ممنوع”، به عنوان فیروزه به ایفای نقش پرداخته است.

نبهات چهره در ادامه به آواز خوانی حرفه‌ای پرداخت. استعداد آوازی او برای اولین بار توسط خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز معروف ترکیه‌ای، زکی مورن شناخته شد. نبهات چهره نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در کازینوی لوناپارک در آنکارا، ترکیه، داشت.

زندگی عاطفی نباهات چهره - Nebahat Cehre

زندگی عاطفی نباهات چهره – Nebahat Cehre

ییلماز گونی و چهره در تاریخ ۳۰ ژانویه ۱۹۶۷ در هتل هیلتون استانبول، ترکیه ازدواج کردند و این اولین ازدواج برای هر دوی آن‌ها بود. با این حال، این ازدواج در بسیاری از مراحل خود با اختلافات شدید، مشکلات و خشونت همراه بود. بر اساس شهود شاهدان، گونی و چهره “دیوانه‌وار عاشق یکدیگر بودند؛ اما به روشی نادرست”. در نتیجه سرانجام این ازدواج طلاق بود.

در این زمان، چهره با یک بازیکن بسکتبال از باشگاه ورزشی ترکیه‌ای گالاتاسرای به نام یاووز دمیر آشنا شد و رابطه‌ای با او برقرار کرد. چهره بعدها توضیح داد که “او به من کمک کرد تا اعتماد به نفسم را به دست بیاورم.” چهره و دمیر در سال 1976 ازدواج کردند. این ازدواج دوم برای چهره و سوم برای دمیر بود که در طول زندگی خود پنج بار ازدواج کرده بود. با این‌حال چهره و دمیر در سال 1979 طلاق گرفتند و رابطه آن‌ها هشت سال طول کشید.

سریال های نباهات چهره

  • 2001 Yeni Hayat 
  • 2004 Haziran Gecesi 
  • 2006 Candan Öte 
  • 2008–2010 Aşk-ı Memnu 
  • 2011–2012 Muhteşem Yüzyıl 
  • 2013 A.Ş.K 
  • 2014–2015 Kara Para Aşk 
  • 2018 Yuvamdaki Düşman 
  • 2020 Menajerimi Ara

آلبوم تصاویر سهیلا (فیروزه خانم) در عشق ممنوع

آلبوم تصاویر سهیلا در عشق ممنوع آلبوم تصاویر سهیلا در عشق ممنوع آلبوم تصاویر سهیلا در عشق ممنوع آلبوم تصاویر سهیلا در عشق ممنوع آلبوم تصاویر سهیلا در عشق ممنوع

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا