اخبار سینما و هنرمندان جهاناخبار فیلم و سریالفیلم و سریال

تماشای اولین تریلر فصل دوم انیمیشن من گروت هستم – I Am Groot را در ویدو تماشا کنید + تاریخ انتشار

تریلر رسمی فصل دوم از سریال انیمیشنی “من گروت هستم” که توسط استودیوهای مارول تولید شده است، به تازگی در شبکات اجتماعی بین‌المللی و رسانه‌ها منتشر شده است. در ادامه برای تماشای تریلر و جزئیات بیشتر درباره این انیمیشن همراه با ویدو باشید.

به مناسبت روز ملی درخت در تاریخ ۶ آگوست، تریلر اول فصل دوم از سریال انیمیشنی “من گروت” تولید شده توسط استودیوی مارول منتشر شد! پنج قسمت کاملاً جدید در تاریخ ۶ سپتامبر از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر می‌شود و گروت با داستان هیجان انگیز و ماجراجویی شخصیت سرگرم‌کننده دوباره بازمی‌گردند. حالا سوال اینجاست که چه ماجراهایی منتظر او خواهد بود و چه چالش‌هایی او را در این سفر درگیر خود خواهد کرد؟

تریلر رسمی نشان می‌دهد که Baby Groot آماده می‌شود تا یک بار دیگر از منطقه راحتی خود فراتر رود و سفرهایی را به مکان‌های مختلفی آغاز کند که اغلب ثابت می‌شد خطرناک هستند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فصل 2 سریال انیمیشنی I Am Groot

برای طرفداران مارول، سرانجام انتظار به پایان رسید زیرا شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین قهرمان MCU با فصل 2 I AM GROOT در 6 سپتامبر 2023 باز می‌گردد. مانند فصل قبل، دنباله آن به طور انحصاری در دیزنی پلاس در سراسر جهان پخش خواهد شد. مجموعه انیمیشن‌های کوتاه باز هم در مجموع پنج قسمت پخش خواهد شد که مجموعاً تقریباً 15 دقیقه است که در تاریخ انتشار مشخص شد.

در ادامه می‌توانید تریلر دومین فصل سریال انیمیشنی I Am Groot را ببینید:

همانطور که در تریلر مشخص شد، Baby Groot با The Watcher، شخصیتی از کمیک های مارول روبرو می شود که اولین حضور خود را در MCU در What If…؟ اگرچه این موضوع موجی از گمانه‌زنی‌ها را در میان هواداران برانگیخته است، همانطور که کریستن لپور، خالق I AM GROOT، فاش کرد، این انیمیشن کوتاه غیر متعارف است.

با این حال، با نگاه اول The Watcher، می‌توان حدس زد که جفری رایت برای روایت گریزهای خائنانه و در عین حال شیطنت آمیز جدید Baby Groot در حالی که او به سوی همیشه فراتر می‌رود، بازخواهد گشت.

تاریخ انتشار انیمیشن من گروت هستم – I Am Groot

زمان انتشار هر 5 قسمت در تاریخ 1402/06/15 تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا