بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما – Anupamaa 【زمان پخش + خلاصه داستان】

در بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما همراه با ویدو باشید. سریال “آنوپاما” یک سریال هندی است که در سال 2020 منتشر شده است. ژانر این سریال درام است و لینا گانگوپادهای (Leena Gangopadhyay) به عنوان خالق این سریال فعالیت کرده است. رومش کالارا (Romesh Kalra) نیز به عنوان کارگردان این سریال مشغول به کار بوده است.

بازیگرانی مانند روپالی گانگولی (Rupali Ganguly)، سودانشو پاندی (Sudhanshu Pandey)، مدالسا شارما چاکرابورتی (Madalsa Sharma Chakraborty) و گاوراو خانا (Gaurav Khanna) نیز در این سریال حضور دارند.

زمان پخش سریال هندی آنوپاما

سریال هندی “آنوپاما” برای اولین بار در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ (۲۳ تیر ۱۳۹۹) از شبکه StarPlus پخش شد و پخش آن همچنان ادامه دارد. همچنین این سریال روزهای زوج ساعت 21:00 از شبکه جم بالیوود پخش می‌شود. شما می‌توانید تکرار سریال هندی آنوپاما را ساعات 05:00 و 13:00 از همین شبکه تماشا کنید.

  • زمان پخش سریال هندی آنوپاما: روزهای زوج
  • ساعت پخش سریال آنوپاما از جم بالیوود: 21:00
  • ساعت تکرار سریال هندی آنوپاما از جم بالیوود: ساعات 05:00 و 13:00

خلاصه داستان سریال آنوپاما – Anupamaa

آنوپاما برای تبدیل شدن به همسری وفادار، عروسی پرفداکار و مادری مهربان، بسیار تلاش کرد، اما همیشه به جای تشکر و احترام، با تحقیر مواجه می‌شود. پس از درک این حقیقت تلخ، او به زندگی خود ادامه دهد…

بیوگرافی هنرپیشه های سریال هندی آنوپاما

بازیگرانی همچون روپالی گانگولی، سودانشو پاندی، مدالسا شارما چاکرابورتی و گاوراو خانا جزو بازیگران ستاره و اصلی این سریال هستند. در ادامه این مطلب به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال هندی انوپاما پرداخته‌ایم تا انتهای این مقاله همراه ویدو باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ روپالی گانگولی - ropali gangoli

روپالی گانگولی – Rupali Ganguly

روپالی گانگولی (متولد 5 آوریل 1977) یک بازیگر هندی و دختر کارگردان آنیل گانگولی است. گانگولی بازیگری را هنگام کودکی شروع کرد و در سن هفت سالگی در فیلم پدرش به نام “ساب” (1985) به عنوان بازیگر کودک ظاهر شد. در دوران نوجوانی، گانگولی با بازی در سریال تلویزیونی “سنجیوانی” (2002) به عنوان شخصیت دکتر سیمران چوپرا، شهرت را تجربه کرد.

او همچنین در طول حرفه خود در تئاتر هندی نقش‌های متعددی داشته است. برخی از نمایش‌های او شامل “Oye Ki Girl Hain”، “Selfie” و “Patte Khul Gaye” می‌شود.

گانگولی در ادامه در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی موفق حضور داشته است، به ویژه در “با باهو اور بیبی” (2005) و “پرواریش – کچ کچ میتهی” (2011)، سپس به مدت هفت سال از بازیگری استراحت کرد. پس از تعطیلی هفت ساله، او در سال 2020 با سریال تلویزیونی “آنوپاما” بازگشت.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ گاوراو خانا - Gaurav Khanna

گاوراو خانا – Gaurav Khanna

گاوراو خانا (متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۸۱) بازیگر و مدل هندی است. وی به خاطر نقش‌هایش به عنوان نیل در “جیوان ساتی”، کاوین بازرس در “سی آی دی” و آکشی در “تیره بین” شناخته می‌شود. در حال حاضر وی نقش آنوج کاپادیا را در سریال “آنوپاما” که در Star Plus پخش می‌شود، ایفا می‌کند و به همین دلیل جایزه تلی را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرده است.

خانا تقریباً یک سال به عنوان مدیر بازاریابی در یک شرکت فناوری اطلاعات کار کرد قبل از اینکه به حرفه خود تغییر دهد. او با ظاهر شدن در تبلیغات تلویزیونی به کار خود شروع کرد. اولین حضور وی در یک برنامه تلویزیونی در “بهابی” بود. اولین نقش اصلی خانا در سریال “مری دولی تره آنگانا” در سال ۲۰۰۷ بود.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ مادالسا ام چاکرابولتی - Madalsa Sharma

مادالسا ام چاکرابورتی – Madalsa Sharma

چاکرابورتی بازیگر دیگری است که در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما به معرفی زندگینامه او می‌پردازیم.

مادالسا ام چاکرابورتی (متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۱) یک هنرپیشه تلویزیونی هندی است که به خاطر نقش کاویا شاه در “آنوپاما” در کانال استار پلاس به شهرت رسید.

مادالسا شارما در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۱ به دنیا آمد. او دختر بازیگر شیلا شارما و تهیه کننده و کارگردان فیلم سوباش شارماست. او در سال ۲۰۱۸ با ماهاکشی چاکرابورتی، پسر میتون چاکرابورتی، ازدواج کرد.

او از سنین کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. وی در مؤسسه بازیگری کیشور نامیت کاپور حضور یافت و زیر نظر گانش آچاریا و شیاماک داور رقص یاد گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ نیدی شاه -Nidhi Shah

نیدی شاه – Nidhi Shah

نیدی شاه بازیگر تلویزیون هندی است که خاطر نقش پوروا شرما شتی در “تو آشیکی” و کینجال دیو شاه در “آنوپاما” شناخته شده است.

شاه در سال ۲۰۱۱ بازیگری خود را به عنوان هنرمند کودک در سریال وب “That’s So Awesome” آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ با سریال “جانا نا دیل سی دور” و نقش شوتا کاشیپ ، به تلویزیون وارد شد.

از ژوئیه ۲۰۲۰، شاه در “آنوپاما” نقش کینجال دیو شاه را در کنار آشیش مهروترا بازی می‌کند و این نقش به عنوان یک نقطه عطف مهم در حرفه وی به شمار می‌رود.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ چاوی پاندی - Chhavi Pande

چاوی پاندی – Chhavi Pandey

چاوی پاندی به خاطر نقش تارا در “ایک بوند عشق” شبکه لایف اوکی، نامرتا سینگ در معمای هیجانی “کال بهیراو راهاسیا” شبکه استار بهارات و پرارتانا کاشیاپ در “لیدیز اسپشیال ۲” شبکه سونی تی وی و اوتارا معروف به مایا در “آنوپاما” شناخته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ موسکان بامنه - Muskan Bamne

موسکان بامنه – Muskan Bamne

موسکان بامنه به خاطر بازی در نقش اصلی پاکی شاه در سریال روزانه محبوب “آنوپاما” شناخته می‌شود. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مانند “سوپر سیسترز” و “باکولا بوا کا بوت” ظاهر شده است. موسکان نقش ریچا را در فیلم هندی “پا روح پری” در نتفلیکس بازی کرده است. او از سال ۲۰۱۷ فعالیت فعال در صنعت تلویزیون را آغاز کرده است.

موسکان در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۰۱ در ایتارسی، مادیا پرادش متولد شد. او از کودکی عاشق رقص بود. او از سن سه سالگی شروع به تمرین رقص کرد. علاقه‌اش به رقص او را به صنعت فیلم مومبایی راهنمایی کرد. او با بازی در فیلم کوتاه “Truth Encounter” به عنوان هنرمند کودک، کار خود را آغاز کرد. بعدها او در فیلم‌های بالیوود با بازی شرادا کاپور بازیگر “هاسینا پارکار” در سال ۲۰۱۷ دبیوت کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ نیتش پاندی - Nitesh Pandey

نیتش پاندی – Nitesh Pandey

نیتش پاندی، بازیگر فیلم و تلویزیون هندی، در سال ۱۹۷۲ به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۲۳ درگذشت.

پاندی در سال ۱۹۹۰ با بازی در تئاتر کار خود را آغاز کرد. در سال ۱۹۹۵، فرصت بازیگری اول خود را در برنامه‌ای به نام “تجس” دریافت کرد که در آن نقش یک کارآگاه را ایفا کرد، اما به دلیل از دست دادن ماهواره صداوسیما، این برنامه هرگز پخش نشد.

پاندی در سریال‌هایی مانند “منزلین آپانی آپانی”، “استیتوا… عشق یک”، “سایا”، “جستجو” و “دورگش ناندینی” و همچنین در فیلم‌هایی از جمله “اوم شانتی اوم” و “خوسلا کا غوسلا” کار کرد. او همچنین یک مجموعه تولید مستقل به نام “دریم کاسل پروداکشنز” را اداره می‌کرد که برنامه‌های رادیویی تولید می‌کند.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ سودانشو پاندی - Sudhanshu Pandey

سودانشو پاندی – Sudhanshu Pandey

سودانشو پاندی (متولد ۲۲ اوت ۱۹۷۴) مدل، بازیگر فیلم و تلویزیون، خواننده، نویسنده و تهیه‌کننده هندی است. او بازیگری شناخته شده به عنوان بازیگر نقش ونراج شاه در “آنوپاما” و “آنوپاما: نامسته آمریکا” است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم‌های زبان هندی، تامیل و تلوگو حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ پارسا کالناوات - Paras Kalnawat

پاراس کلناوات – Paras Kalnawat

پاراس کلناوات (متولد ۹ نوامبر ۱۹۹۶) مدل و بازیگر هندی است که به عنوان بازیگر نقش سنجی سینگ آهلاوات در “مری دورگا”، فراز شیخ در “عشق آج کال” و سامار شاه در “آنوپاما” به شهرت رسیده است.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ اشلشا ساوانت - Ashlesha Savant

اشلشا ساوانت – Ashlesha Savant

اشلشا ساوانت (متولد ۲۴ سپتامبر ۱۹۸۴) نقش میرا را در سریال “کومکوم بهاگیا”، پریتی سامیر دشپانده در سریال “پیار کا دارد هے میتا میتا پیارا پیارا” شبکه استار پلاس، تارا در سریال “سات فره: سفر سالونی” و بارکا کاپادیا در سریال “آنوپاما” ایفا کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ پارا مهتا - Apara Mehta

آپارا مهتا – Apara Mehta

آپارا مهتا یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی هندی است که به خاطر نقش‌های مکملی مانند ساویتا منسوخ ویرانی در سریال معروف “کیونکی ساس بھی کبھی بھاو تھی” شناخته می‌شود.

او در سریال “سارگم کی ساده ساتی” که در شبکه سونی انترتینمنت حضور داشت و در آن نقش کتکی اواستی را ایفا می‌کند که مادر شوهری آنجالی تاتری، شخصیت اصلی زن این سریال است و پس از مدت طولانی با همسر سابق خود، دارشان جاریوالا، در این سریال به صورت مشترک بازی می‌کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آنوپاما ؛ آلما حسین - Alma Hussein

آلما حسین – Alma Hussein

آلما حسین یک بازیگر تلویزیونی هندی است. او به خاطر بازی نقش اصلی در سریال تلویزیونی “آنوپاما” شبکه استار پلاس شناخته می‌شود. همچنین در نقش کلیدی در سریال “دهدکان زندگی کی” که در شبکه سونی انترتینمنت تلویزیون پخش می‌شود، حضور داشته است. آلما در سال ۲۰۲۱ با بازی در تبلیغات تجاری تلویزیونی محصولات آرایشی و بهداشتی گلاباری رز پرمیوم دابر، به عنوان یک مدل، به دنیای بازیگری وارد شد.

سریال هندی آنوپا چند قسمت است؟

سریال هندی آنوپا از سال 2020 تاکنون در حال پخش است و اکنون به قسمت 861 رسیده است.

بیشتر بخوانید:

4.3/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا