از زبان شما

سرور مجازی امارات چیست؟

سرور مجازی یکی از عناوینی است که شاید در اینترنت و سایت‌های مختلف دیده باشید. اما شاید برایتان سوال شود که VPS امارات چیست و یا این‌که چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

در این مطلب قصد داریم که در رابطه با سرور مجازی امارات به شما توضیح دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل به شما معرفی کنیم.

سرور مجازی (VPS)

سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر از راه دور است که به وسیله آن سخت‌افزاری را در سراسر دنیا از طریق آی پی‌ها به اشتراک می‌گذارند. کاربران می‌توانند به کمک یک IP و پورت مشخص به این کامپیوترها وصل شده و از سخت‌افزار آن از راه دور استفاده کنند.

به‌طور مثال اگر با چنین سرور مجازی وارد وب‌سایت گوگل شوید، آی پی شما به یک کشور ثانویه متصل خواهد شد تا به راحتی به فضای بدون تحریم دسترسی داشته باشید.

سرور مجازی امارات (Emirates VPS)

سرور مجازی امارات یکی از بهترین سرورهای موجود است که می‌تواند کیفیت و کارایی بالایی را در بستر اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع سرور مجازی امارات در زمان راه‌اندازی یک سایت با تجربه سرعت عالی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین میزبانی را از کاربرانی که به آن سر می‌زنند، داشته باشید.

مزایای سرور مجازی امارات

با خرید یک VPS امارات می‌توانید از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید. از این رو در ادامه به برخی از مزایای سرور مجازی امارات اشاره شده است.

کیفیت بالا

سرور مجازی امارات که در هاست ایران ارائه می‌شود از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کیفیت بالایی دارد و می‌تواند اهداف شما را برای کسب و کارتان برآورده کند.

عبور از تحریم‌ها

 برخی از سرویس‌ها هم‌چون استیم، اسپاتیفای و … در ایران تحریم هستند که شما با استفاده از سرور مجازی امارات می‌توانید بدون محدودیت از آن‌ها بهره ببرید. به‌طور کلی VPS امارات به دلیل موقعیت مکانی نزدیک به ایران و زیرساخت مناسبی که برای اتصال به شبکه پرسرعت اینترنت جهانی دارد، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

امکان انجام ترید

برخی از افراد برای انجام ترید می‌خواهند از یک سایت، برنامه و یا حساب ارز مجازی استفاده کنند که با توجه به محدودیت‌های موجود، این امکان برای آن‌ها فراهم نخواهد بود. با بهره‌مندی از سرور مجازی امارات که آی پی اختصاصی در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید به راحتی ترید انجام دهید.

مناسب برای جابه‌جایی ارز

 از جمله دیگر مزایای سرور مجازی استفاده از آن برای جابه‌جایی ارز هم‌چون دلار، یورو، پوند و … است، چرا که درگاه‌هایی هم‌چون پی پال در ایران تحریم هستند و می‌توان از طریق VPS امارات به آن‌ها دسترسی داشت تا امکان انتقال ارز به راحتی از حسابی به حساب دیگر برای شما مهیا شود.

زیرساخت بهینه

بهره‌مندی از زیر ساخت‌های بهینه یکی از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی امارات است. به این نحو که شما امکان استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه را خواهید داشت و یک سرور مجازی ایمن و پایدار را در اختیار داشته باشید.

ارتقا منابع

امکان ارتقاء منابع در سرور مجازی امارات وجود دارد و در صورت مواجه شدن با کمبود در این زمینه، می‌توانید آن‌را بدون محدودیت افزایش دهید.

امکان بک‌آپ گیری مداوم

 با وجود بهره‌مندی از سرور مجازی امارات، امکان بکاپ گیری همه روزه جهت حفظ امنیت اطلاعات شما فراهم خواهد شد.

خرید و نصب کنترل پنل‌ها در بازارچه ابری هاست ایران

اگر بخواهید یک نرم‌افزار را روی سرور نصب کنید و یا کنترل پنل حرفه‌ای به همراه فعال‌سازی لایسنس را در ایران داشته باشید، ممکن است تبدیل به دغدغه فکری برای شما شود. اما با وجود بازارچه ابری هاست ایران دیگر نیازی به نگرانی در خصوص این موضوع نخواهد بود. در واقع شما می‌توانید در بازارچه ابری‌ هاست ایران تنها با چند کلیک، نرم افزارها و کنترل پنل‌های پرکاربرد که به‌صورت رایگان بر روی سرور امارات نصب و تنظیم شده‌اند را در اختیار داشته باشید. از جمله نرم‌افزارها و کنترل پنل‌هایی که به راحتی و رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Cpanel & Plesk (به همراه لایسنس فعال)
  • Mikrotik
  • Docker
  • Monitoring – PRTG & Zabbix

البته باید اشاره کنیم که ویژگی‌های جدید و بی‌نظیری به بازارچه ابری‌ هاست ایران اضافه شده‌اند که به شما امکان خرید و دریافت لایسنس به‌صورت ساعتی را نیز می‌دهند. به این نحو که در بازارچه ابری‌ هاست ایران، کاربران می‌توانند لایسنس‌هایی هم‌چون سی پنل و پلسک را با یک کلیک ساده برای مدت زمان دلخواه (ساعتی تا سالیانه) در اختیار داشته باشند.

بازارچه ابری هاست ایران ویژگی‌های بسیاری دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است.

خرید کنترل پنل و لایسنس

بازارچه ابری هاست ایران امکان داشتن یک کنترل پنل حرفه‌ای سی پنل یا پلسک را به شما می‌دهد. به این صورت که می‌توانید نرم‌افزارهای دلخواهتان را از بازارچه‌ هاست ایران انتخاب کنید و پس از آن با چند کلیک آن‌ها را برای استفاده در اختیار داشته باشید.

نصب و فعال‌سازی لایسنس

نصب و فعال سازی لایسنس برخی از کنترل پنل‌ها هم‌چون سی پنل می‌تواند برای کاربران کاری نسبتا دشوار، پرهزینه و همچنین زمان‌بر باشد، چرا که برای انجام این‌کار باید از دانش فنی لازم در این زمینه برخوردار شوید و یا از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. اما با وجود امکاناتی که در بازارچه ابری‌هاست ایران برای کاربران مهیا شده است، می‌توانند با چند کلیک ساده سی پنل، پلسک و … نصب و راه‌اندازی کنند.

نصب و فعال‌ سازی روتر

روترها نقشی کاربردی در حیطه شبکه دارند و به‌طور کلی استفاده از روترهای نرم‌افزاری نیاز به یک سرور ابری دارد. یکی از چالش‌هایی که کاربران با آن روبه‌رو هستند، نصب روترهایی هم‌چون میکروتیک بر روی سرور است. اما بازارچه ابری‌ هاست این امکان را فراهم کرده است که با یک کلیک و به‌صورت رایگان (حتی در سرویس‌های ابری ایران) بتوانید روتر مورد نظر خود را نصب و فعال‌سازی کنید.

کلام آخر

بهره‌مندی از VPS امارات یکی از بهترین راه‌کارهایی است که امروزه می‌توان به کمک آن به اینترنت نامحدود دسترسی پیدا کرد، حتی این امکان را خواهید داشت که در بسیاری از پلتفرم‌ها آی پی خود را تغییر دهید، به نرم‌افزار دلخواه خود متصل شوید و یا به سایت مد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

البته بازارچه ابری هاست ایران، امکانی را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند کنترل پنل‌های مد نظر خود را خریداری، نصب و فعال‌سازی کنند. از این رو ما در تیم هاست ایران سعی بر این داشتیم که مطالبی را در خصوص سرور مجازی امارات و همچنین بازارچه ابری که برای کاربران مهیا شده است، بیان کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید post

امیر حسین

مدیر مسئول و سردبیر رسانه ویدو و گاهی از بهترین‌های ایران و جهان مینویسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا