بازیگرانبیوگرافی و تاریخچه

سریال عملیات ویژه شیرزن – Pecial Ops: Lioness 2023【بیوگرافی بازیگران + داستان】

سریال عملیات ویژه شیر زن، یک محصول تلویزیونی آمریکایی است که در سال 2023 منتشر شده است. در این مقاله از ویدو قصد داریم به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن بپردازیم.

در سریال عملیات ویژه شیرزن، گینیسیس راسل که یک جاسوس زن در تیم عملیات ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکا است، در مأموریت‌های پرخطر و پرهیجانی در سرتاسر دنیا شرکت می‌کند.

ژانر این سریال شامل عملیات ویژه، شیرزن جاسوسی، اکشن و درام است و خالق آن تیلور شریدان (Taylor Sheridan) است.

سریال عملیات ویژه شیر زن، اولین بار در تاریخ 23 جولای 2023 (1 مرداد 1402) از پارامونت پلاس (Paramount+) پخش شده است و پخش آن تا تاریخ 3 سپتامبر 2023 (12 شهریور 1402) ادامه دارد.

تا کنون دو قسمت از این سریال منتشر شده است و تعداد کل قسمت‌های آن 8 اپیزود است. هر قسمت از سریال عملیات ویژه شیر زن حدود 40 دقیقه مدت زمان دارد.

سریال Special Ops: Lioness 2023 نیز یکی از سریال‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. این سریال نیز در ژانر عملیات ویژه، شیرزن جاسوسی، اکشن و درام قرار دارد و خالق آن نامی دیگر نیست بجز تیلور شریدان. با ویدو همراه باشید.

خلاصه داستان سریال عملیات ویژه شیرزن

سریال عملیات ویژه: شیرزن، در مورد جو است که تلاش می‌کند تعادلی بین زندگی شخصی و حرفه‌ای خود در مبارزه با تروریسم ایجاد کند. او در برنامه Lioness، کروز را به عنوان یک عامل مخفی استخدام می‌کند.

برای دنبال کردن داستان، می‌توانید به تماشای سریال Special Ops: Lioness 2023 بپردازید.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال عملیات ویژه شیرزن

در ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران سریال عملیات شیرزن به معرفی هنرپیشه‌های این سریال پرداخته‌ایم. زویی سالدانیا، لیسا دی اولیویرا، مورگان فریمن، نیکول کیدمن، جیل واگنر و سام اصغری از جمله بازیگران سریال عملسات ویژه شیرزن هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ لیسلا دی اولیویرا - lisla de olivira

لیسلا دی اولیویرا – Laysla De Oliveira

بازیگر کانادایی لیسلا دی اولیویرا در تاریخ 11 ژانویه 1992 میلادی متولد شد که معادل با 21 دی 1370 شمسی است. او در شهر تورنتو، استان انتاریو کشور کانادا به دنیا آمد. در سریال Special Ops: Lioness 2023 بازیگری کروز مانوئلوس را بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ زوییسالدانیا - zoe saldania

زویی سالدانیا – Zoe Saldana

بازیگر آمریکایی زویی سالدانیا در تاریخ 19 ژوئن 1978 میلادی، معادل با 29 خرداد 1357 شمسی در نیوجرزی به دنیا آمد.

او به دلیل حضور در فیلم‌های علمی تخیلی معروف شناخته شده است و در تعدادی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران بازی کرده است.

زویی سالدانیا در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز ایفای نقش کاراکتر Gamora را بر عهده داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم Guardians of the Galaxy، که قسمت سوم آن در سال 2023 منتشر شده است و همچنین فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame اشاره کرد.

همچنین، در انیمیشن Vivo، صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. زویی سالدانیا همچنین در سریال عملیات ویژه شیر زن در نقش کاراکتر جو (Joe) حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ مورگان فریمن - morgan freeman

مورگان فریمن – Morgan freeman

مورگان فریمن (Morgan Freeman) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در تاریخ 1 ژوئن 1937 میلادی، معادل با 11 خرداد 1316 شمسی در شهر ممفیس، ایالت تنسی آمریکا به دنیا آمد.

او در فیلم The Shawshank Redemption محصول سال 1994 با بازی در نقش کاراکتر رد (Red)، یکی از نقش‌های معروف خود را ایفا کرد.

مورگان فریمن برنده جوایز مختلفی از جمله جایزه اسکار و گلدن گلوب نیز شده است. او در فیلم‌هایی همچون Batman Begins محصول سال 2005، The Dark Knight محصول سال 2008 و The Dark Knight Rises محصول سال 2012 کارگردانی کریستوفر نولان نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین، او در سریال عملیات ویژه شیر زن در نقش کاراکتر ادوین مولینز (Edwin Mullins) حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ جیل واگنر - jil wagner

جیل واگنر – Jill wagner

جیل واگنر (Jill Wagner) بازیگر و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است که در تاریخ 13 ژانویه 1979 میلادی، معادل با 23 دی 1357 شمسی در کارولینای شمالی آمریکا به دنیا آمد.

او در سریال عملیات ویژه شیر زن نیز به عنوان بازیگر حضور دارد و نقش کاراکتر بابی (Bobby) را بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ نیکول کیدمن - nicol kidman

نیکول کیدمن – Nicole kidman

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی-آمریکایی است که در تاریخ 20 ژوئن 1967 میلادی، معادل با 30 خرداد 1346 شمسی، در شهر هونولولو، ایالت هاوایی آمریکا به دنیا آمده و در سیدنی، استرالیا بزرگ شده است.

او در تولید فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی نقش داشته است و همواره یکی از پردرآمدترین بازیگران زن در جهان بوده است.

نیکول کیدمن برنده جوایز مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو Primetime Emmy و شش گلدن گلوب شده است.

در چند سال اخیر، او در تعدادی از مینی‌سریال‌های پرطرفدار به عنوان بازیگر حضور داشته است. از جمله این مینی‌سریال‌ها می‌توان به Big Little Lies که از سال 2017 تا 2019 پخش شد و سریال The Undoing محصول سال 2020 اشاره کرد.

همچنین، در سریال Special Ops: Lioness که در سال 2023 منتشر شده است، نیکول کیدمن نقش کاراکتر کیتلین مید (Kaitlyn Meade) را بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ سام اصغری - sam asghari

سام اصغری – Sam asghari

سام اصغری بازیگر ایرانی-آمریکایی است که در تاریخ 3 مارس 1994 میلادی، معادل با 12 اسفند 1372 شمسی، در ایران به دنیا آمده و در کودکی به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده است.

او در سریال عملیات ویژه شیر زن به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته و نقش کاراکتر کمال (Kamal) را بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ دیو انابل - dave annabel

دیو انابل – Dave annabel

دیو انابل (Dave Annable) بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 15 سپتامبر 1979 میلادی به دنیا آمده است. او از سال 2002 میلادی تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف حضور داشته است. برخی از فیلم‌هایی که در آن بازی کرده عبارتند از: شماره‌ات چنده؟، واکنش مسلحانه، برادران و خواهران، چه می شود/اگر، پارک خیابان ۶۶۶.

همچنین، او در سریال‌های مختلفی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است که معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سریال Brothers & Sisters و Yellowstone اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات ویژه شیرزن ؛ لامونیکا گرت - LaMonica Garrett

لامونیکا گرت – LaMonica Garrett

لامونیکا گرت (LaMonica Garrett) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 23 مه 1975 متولد شد.

او در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور داشته است و به خاطر بازی در سریال‌هایی مانند “Sons of Anarchy” (2011-2014)، “Designated Survivor” (2016-2018) و فیلم “Clemency” (2019) شناخته شده است.

در سریال “Crisis on Infinite Earths” نیز که یکی از قسمت‌های دنیای شخصیت‌های DC است، لامونیکا گرت نقش کریپتونیتور (Monitor) را بازی کرده است.

سریال عملیات ویژه شیرزن چند قسمت دارد؟

سریال عملیات ویژه شیرزن در هشت قسمت شما مخاطبان گرامی را به یک تماشای هیجان انگیز دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا