از زبان شما

معرفی 5 هتل ارزان و اقتصادی در شهر وان

وان یکی از شهرهای ترکیه است که به خاطر آب و هوای دلنشین، جاذبه‌های طبیعی، آثار تاریخی و مراکز خرید بسیار زیادش مورد توجه گردشگران و به خصوص ایرانیان قرار دارد. در واقع فاصله کم این شهر با مرز ایران یکی از دلایل اصلی توجه ایرانیان به شهر شده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی، سفر به خیلی از شهرهای جهان اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت است. اما، شهر وان با قیمت‌های مقرون به‌صرفه‌اش یکی از مقاصد مناسب گردشگری برای ایرانیان محسوب می‌شود. در این مطلب 5 مورد از هتل های وان با قیمت اقتصادی و مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

Academy 700 85

هتل دیمیت پارک؛ کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب

یکی از هتل‌های سه ستاره شهر وان که به دلیل قیمت مناسبش بسیار شهرت دارد، دیمیت پارک است. این هتل در محله شریفیه واقع شده است و فقط حدود 500 متر با موزه وان فاصله دارد و فقط هفت کیلومتر از فرودگاه شهر وان دور است.

یک سری از اتاق‌های این هتل تراس هم دارند و می‌توانید در کنار استراحت‌کردن، از نمای شهر هم لذت ببرید. اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون و تهویه مطبوع از امکانات این هتل هستند. همچنین در این هتل امکاناتی مانند سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، رستوران و اسپا هم وجود دارد.

هتل یاقوت؛ از ارزان‌ترین هتل‌های شهر وان

یکی دیگر از هتل های وان که قیمت بسیار مناسبی دارد، هتل یاقوت است. اما قیمت پایین این هتل دلیل بر بی‌کیفیت‌بودن آن نیست. این هتل که در منطقه باغچوان شهر واقع است، 60 اتاق دارد. چندین مرکز خرید در فاصله ده دقیقه‌ای از این هتل قرار گرفته‌اند.

هتل یاقوت سه ستاره است و امکانات آن شامل رستوران،، اینترنت رایگان و… می‌شود. این هتل به‌صورت 24 ساعته پذیرش دارد و اگر با خودروی شخصی به وان بروید، می‌توانید خودرو را داخل پارکینگ این مجموعه پارک کنید. فاصله هتل یاقوت تا فرودگاه شهر تنها ده دقیقه است و در نزدیکی هتل هم ایستگاه اتوبوس و تاکسی قرار دارد.

hotel1

هتل فوات؛ از تمیزترین هتل‌های شهر وان

هتل سه ستاره فوات یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل های وان به‌شمار می‌آید در خیابان جمهوریت شهر وان قرار دارد. به همین دلیل، فاصله آن تا بازار اصلی شهر وان بسیار کم است.

در این هتل پنج طبقه که 53 اتاق دارد، انواع امکانات رفاهی وجود دارد. وقتی امکانات و ظاهر هتل را با قیمت مقرون به‌صرفه آن مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در وان محسوب می‌شود.

اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی، تلویزیون و مبلمان از امکانات اتاق‌های این هتل هستند. وضعیت نظافت این هتل بسیار عالی است و تمام مسافران نظر مثبتی نسبت به آن دارند. اقامت در هتل فوات همراه با صبحانه است و رستوران بسیار باکیفیت آن غذاهای خوشمزه ترکی را سرو می‌کند. هتل فوات در فاصله کمی از موزه وان و مسجد جامع قرار دارد.

hotel2

هتل رنسانس لایف؛ کیفیت بسیار بالاتر از قیمت

وقتی که امکانات و زیبایی اتاق‌های این هتل را ببینید، نمی‌توانید قیمت‌های ارزان اقامت در آن را باور کنید. در خود هتل رنسانس لایف که در مرکز شهر قرار گرفته است، مراکز خرید و انواع رستوران‌ها وجود دارند که یک مورد ویژه در این هتل محسوب می‌شود. البته می‌توانید از رستوران خود هتل هم استفاده کنید که قیمت‌های پایین‌تر و کیفیت بسیار بالایی دارد.

برای رزرو اتاق‌های این هتل یادتان باشد که بعضی از اتاق‌ها بالکن زیبایی دارند که منظره‌ای رو به شهر وان دارند. قیمت این اتاق‌ها کمی بالاتر از سایر اتاق‌های هتل است. اگر مشکلی با این قیمت بالاتر ندارید، حتما به سراغ این اتاق‌ها بروید. رنسانس لایف یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل های وان است که خدمت آن نسبت به قیمتش در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

هتل توپراک؛ از هتل‌های ارزان شهر وان

یکی دیگر از هتل‌های ارزان شهر وان، توپراک نام دارد. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توانیم به تسلط کارکنانش به زبان‌های فارسی، انگلیسی، کردی و عربی اشاره کنیم. این هتل در فاصله بسیار کمی از موزه وان و در یک خیابان فرعی قرار گرفته است. در نتیجه، خبری از سروصدای خیابان نیست.

هتل توپراک امکانات خوبی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. البته پارکینگ هتل توپراک رایگان نیست و اگر با ماشین شخصی‌تان به وان سفر کنید، باید برای استفاده از پارکینگ آن هزینه پرداخت کنید. در عوض، خدماتی مانند سرو چای در این هتل رایگان است.

ارزان‌ترین و بهترین هتل های وان را از سایت فلای تودی رزرو کنید

برای سفر به شهر وان بهتان توصیه می‌کنیم که خدمات سفر را از سایت فلای تودی بخرید. در فلای تودی امکان رزرو بیش‌از 450 هزار هتل خارجی از سراسر جهان، از جمله هتل‌های ارزان شهر وان برایتان فراهم است. به غیر از رزرو هتل وان می‌توانید بلیط پرواز به شهر وان را هم با بهترین قیمت از سایت فلای تودی بخرید.

فلای تودی تمام بلیط‌های موجود برای پرواز به شهر وان از جمله بلیط های لحظه آخری را در کنار هم به شما ارائه می‌دهد که این موضوع امکان مقایسه را برایتان فراهم می‌کند. به غیر از این موارد امکان خرید دیگر خدمات سفر مثل ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات با تخفیف ویژه از سایت فلای تودی فراهم است.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا