اخبار سینما و هنرمندان جهاناخبار فیلم و سریال

کنایه جفری کاتزنبرگ به جو بایدن درباره تاثیرات پیری

توصیه جفری کاتزنبرگ تهیه‌کننده شرک به جو بایدن این بود که پیری را همانند هریسون فورد بپذیرد! برای جزئیات این خبر، با ویدو همراه شوید.

جفری کاتزنبرگ به جو بایدن توصیه کرد . به گزارش وال استریت ژورنال، جفری کاتزنبرگ، که یکی از مدیران کمپین انتخاباتی بایدن در سال 2024 است، به رئیس جمهور توصیه کرد که مانند هریسون فورد و ایندیانا جونز، پیری را در آغوش بگیرد.

فورد که مانند بایدن 80 ساله است پنجمین و آخرین بار در “ایندیانا جونز 5” (ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت) این نقش را ایفا کرده است.

توصیه جفری کاتزنبرگ به جو بایدن

توصیه تهیه کننده شرک به جو بایدن

دهه‌ها پیش، تهیه‌کننده فیلم شرک و کارگردان والت دیزنی به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد که مانند ایندیانا جونز پیری را در آغوش بگیرد!

توصیه جفری کاتزنبرگ تهیه کننده شرک به جو بایدن

ظرفیت فیزیکی شکننده بایدن در ماه های اخیر بحث برانگیز شده است. در اوایل ژوئن، او در مراسم آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده سقوط کرد و در مورد نامزدی مجدد او برای انتخاب مجدد تردید ایجاد کرد. نظرسنجی ها نشان می دهد که تنها 32 درصد از رای دهندگان از عملکرد بایدن راضی هستند.

هریسون فورد برای آخرین بار در نقش ایندیانا جونز. تاریخ انتشار ایندیانا جونز 5

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که کاتزنبرگ حدود 2 میلیارد دلار برای کمپین بایدن جمع آوری خواهد کرد. «جورج کلونی» به این نشریه می گوید:

(کاتزنبرگ) مصمم است و علامت تجاری او این است که نه را به عنوان پاسخ قبول نمی کند. جفری مانند سگی است که استخوانی را می گیرد و رها نمی کند. همیشه برای پول به هالیوود می آید، اما به خاطر کاری که بهتر از دیگران انجام می دهیم، یعنی داستان سرایی، به سراغ ما نمی آید. بنابراین فکر می‌کنم این ایده واقعاً خوبی است که جفری را نه فقط برای جمع‌آوری سرمایه، بلکه برای (ایجاد) روایت‌ها انتخاب کنند.

توصیه جفری کاتزنبرگ به جو بایدن
توصیه جفری کاتزنبرگ به جو بایدن

ده فیلم برای تماشای قبل از تماشای ایندیانا جونز 5 (ایندیانا جونز 2023)

بر اساس این گزارش، بایدن و کاتزنبرگ در دهه 1980 ملاقات کردند. پل بگالا، استراتژیست دموکرات می گوید که کاتزنبرگ برای یک هدف می جنگد، نه خودش:

من هرگز احساس نکردم که جفری این کار را برای چیزی که افراد تجاری “بازده سرمایه” (ROI) می نامند انجام دهد.

فورد در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فیلم کن گفت:

وقتی به گذشته نگاه می کنم، نمی گویم ای کاش دوباره جوان بودم. من از پیری خوشحالم. جوان بودن عالی بود اما… او می توانست بمیرد. اما من به کار ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا