اخبار فیلم و سریال

افشاگری و حواشی جنجالی گوگوش ؛ از اعتیاد تا اجرای افتضاحش

آخرین اجرای گوگوش در کانادا برگزار شده بود، که اجرای وحشتناک او در آن باعث شده است که ویدیوی این اجرا واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به دنبال داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

گوگوش خواننده و بازیگر ایرانی به تازگی حقایق بحث برانگیز کنسرت گوگوش این امر باعث شده است که آن را بسیار مورد توجه قرار دهند و انتقادات مختلفی را دریافت کنند.

اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت

اجرای مبتذل و پوچ فائق آتشین

فایق آتشین 25 اردیبهشت 1329 که با نام مستعار گوگوش در بین اذهان شهرت یافت، خواننده و بازیگر سابق ایرانی که سال ها با نام گوگوش فعالیت می کرد، امروز اجراهای بد او همه چیز را در دهان خود گذاشته است. او از ابتدای کار خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. او را به «شاه ماهيار موسيقي ايراني» مي شناسند.

اجرای سخیف گوگوش در کنسرت اخیرش

حقایق بحث برانگیز کنسرت گوگوش

اجرای وحشتناک گوگوش

در این ویدئو که بسیاری از خبرگزاری ها از انتشار آن خودداری می کنند، گوگوش خواننده 73 ساله ایرانی در کنسرت اخیر خود چندان جالب ظاهر نشد. حسین آساران پژوهشگر موسیقی در توییتی در واکنش به این ویدئو نوشت:

تحقیر جنجالی گوگوش در کنسرت
کلیپ کنسرت گوگوش تحقیر جنجالی گوگوش در کنسرت

گوگوش عمدتاً به خاطر تأثیراتش بر موسیقی پاپ ایران شناخته می شود. اما در دهه 1330 تا 1350 در تعدادی فیلم نیز بازی کرد. او در اواسط دهه 1350 به اوج شهرت و موفقیت رسید و برای بازی در فیلم بتا (1351) برنده بهترین بازیگر زن جشنواره سپاس شد. گوگوش در آن دهه مورد تقلید گسترده برخی از زنان ایرانی قرار گرفت.

پس از انقلاب 1357 در اواخر سال 1357 به آمریکا رفت. اما پس از مدت کوتاهی به ایران بازگشت و تا سال 1379 در تهران ماند و در سال های اقامت در ایران پس از انقلاب به دلیل ممنوعیت کار برای خوانندگان زن دیگر برنامه ای اجرا نکرد.

پس از خروج از ایران در سال ۱۳۷۹، در همان سال ۲۷ کنسرت در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی اجرا کرد. خوانندگی و بازی در سینما را از کودکی نزد پدرش که شومن بود آغاز کرد. اولین تجربه بازیگری او در هفت سالگی بود. گوگوش بعدها در فیلم‌هایی مانند «پرتگاه ترس» (1963)، «شیتون بلا» (1965) و «پنجره» (1970) ظاهر شد.

ویدیو اجرای کنسرت ناکوک گوگوش

و دوباره بازی نامناسب و غیر استاندارد خانم گوگوش 2 روز پیش در تورنتو، کانادا! به گفته هومان تکاو:

کاری به مردم عادی که گوش ورزیده ای برای موسیقی ندارند و به قول خودشان یادشان می آید به این کنسرت ها می روند، اما اجرای گوگوش از نظر تکنیک و سلامت حرفه ای در پایین ترین حد خود است و همچنان به سرعت در حال سقوط هستند. . افسانه موسیقی پاپ در حال جمع شدن است… حیف که اسطوره های موسیقی ما که آثار جاودانه ای در رزومه خود دارند، با این کنسرت های بی کیفیت، متاسفانه به کار هنری خود پایان می دهند!!! تصمیم یک هنرمند برای در نظر گرفتن پول یا به جای گذاشتن نام خوبی از خود… پشتکار انسانی

افشاگری بی سابقه گوگوش از زندگی اش در ایران و اعتیاد شدید او پس از سال ها را از زبان خودش بشنوید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا