اخبار فیلم و سریال

بازیگر نقش شیلان در سریال سوران کیست؟

Academy 700 85

به تازگی سریال سوران موردتوجه مردم قرار گرفته است و به نوعی جایگزین سریال مشهور پیشین، گیلدخت شده است. بازیگر نقش شیلان در سریال سوران، آسو پاشاپور نام دارد که در ادامه به معرفی او می پردازیم.

بیوگرافی آسو پاشاپور بازیگر نقش شیلان

آسو پاشاپور متولد 13 مهر 1377 در تهران و دانشجوی تئاتر دانشگاه هنر و معماری است که فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و از زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست. آسو پاشاپور این بازیگر جوان به غیر از بازیگری تجربه طراحی دکوراسیون را نیز دارد و بازی در سریال تروور خاموش و ملکاوان اولین فعالیت او در عرصه تلویزیون است و در سریال ملکاوان نقش پونه را بازی کرد. آسو پاشاپور با فیلم علفزار در سینما حضور داشت و در برنامه چیزی شبیه زندگی نیز بازی کرده است.

سریال سوران سومین ساخته سروش محمدزاده پس از نمایش خانگی «همبازی»، «نوار زرد 2» و «سیاوش» است. این سریال اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب است و داستان آن در سال 57 و اوایل انقلاب می گذرد.

این مجموعه در قسمت های اول و دوم همکاری شخصیت اصلی داستان «سوران» با نیروهای انقلابی و همچنین درگیری های او با گروه های کومله و ضدانقلاب را به نمایش گذاشت.


به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا