اخبار فیلم و سریال

نگار استخر صداپیشه سنجد در جشن فارغ التحصیلی دخترش در آمریکا

نگار استخر عروس گردان و صداپیشه محبوب به سنجد،یکی از عروسک های نوستالژیک زندگی بخشید و آن را برای همیشه در یادها ماندگار کرد. هم اکنون تصاویری از جشن فارغ التحصیلی دختر نگار استخر منتشر شده که نظر کاربران را جلب کرده است.

تصاویر نگار استخر در جشن فارغ التحصیلی دخترش نارگل

نگار استخر، چهره‌ای شناخته‌شده در عرصه هنر ایران، فعالیت خود را با طراحی صحنه و لباس در سینما آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۷ با فیلم “شهر زنان” به دنیای سینما قدم گذاشت و در سال ۱۳۸۷ با کارگردانی تئاتر “زن غرغرو” توانایی‌های خود را در زمینه کارگردانی نیز به اثبات رساند.

شهرت اصلی نگار استخر به واسطه عروسک‌گردانی و صداپیشگی اوست. او با جان بخشیدن به شخصیت “سنجد” در مجموعه‌های “کلاه قرمزی” و “شهر موش‌ها ۲” در دل مخاطبان به ویژه کودکان جای ویژه‌ای باز کرد.

صدای گرم و دلنشین استخر در کنار حرکات ظریف و بامزه‌اش در نقش سنجد، این شخصیت را به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیونی زمان خود تبدیل کرد. علاوه‌بر سنجد، استخر صداپیشگی شخصیت “دختر همسایه” را نیز در مجموعه “کلاه قرمزی و شهر موش‌ها ۲” بر عهده داشته است. در ادامه می‌توانید تصاویری از نگار استخر در کنار عروسک‌های محبوبش را مشاهده کنید.

انکار استخار در جشن فارغ التحصیلی دخترش در آمریکا
انکار استخار در جشن فارغ التحصیلی دخترش نارگیل
به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا