فیلم و سریالاخبار فیلم و سریال

با پایان فصل اول سریال ونزدی / این سوالات مهم بی پاسخ ماندند

سریال پرطرفدار نتفلیکس “ونزدی” اکنون در بین 10 تا  از بهترین سرویس استریم های دنیا قرار گرفته است. در سرتاسر فصل 1 سریال ونزدی مجموعه ای از رازهای تاریک از گذشته که روی آکادمی Nevermore سنگینی می کرد، آشکار شدند. اما برخی از سوالات همچنان بی پاسخ مانده‌اند.

 

هشدار: در صورتیکه سریال ونزدی را تاکنون تماشا نکرده اید، ادامه مطلب باعث اسپویل سریال خواهد شد.

تصویر آکادمی Nevermore

سوال اول: تاریخ آکادمی Nevermore در چه زمانی بود؟

ونزدی به عنوان بخشی از تحقیقات خود و از طریق بینش های خود، متوجه می شود که جوزف کراکستون (ویلیام هیوستون) قرن ها اجداد خانواده آدامز را هدف قرار داده است. تا آن زمان پدر مشهور جریکو، آدامزها و دیگر افراد خارجی را به جادوگری متهم کرد و آنها را با هم در آلونک سوزاند. تنها اجداد ونزدی که موفق به فرار شدند، گودی آدامز بود.

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط با این خبر:

سوال دوم: آیا او به Nevermore بازخواهد گشت؟

خاویر در سریال ونزدی کمی قبل از ترک آکادمی Nevermore یک سوال مهم پرسید: آیا کارآگاه در سال تحصیلی آینده اصلاً به آکادمی Nevermore بازخواهد گشت؟ پس از اینکه او به طور مرموزی پاسخی به این موضوع نداد، این سوال از آن زمان تاکنون در ذهن ما بوده است.

اما واقعا چقدر محتمل است که ونزدی در فصل 2 راه جدیدی را ایجاد کند و این مدرسه شبانه روزی عجیب و غریبی را پشت سر بگذارد؟ اگرچه اولین پرونده بزرگ آنها در حال حاضر حل شده است، اما تهدیدهای ونزدی و مدرسه هنوز به پایان نرسیده است.

پایان فصل اول سریال ونزدی

سوال سوم: قاتل کیست؟

در قسمت آخر فصل 1 ونزدی، به دوستش یوجین (موسا مصطفی) می‌پیوندد تا متوجه این موضوع شود که معلم گیاه‌شناسی که قبلاً مرلین تورن‌هیل نام داشت، در واقع همان لورل گیتس است. او یکی از اعضای خانواده گیتس است که به گمان مرده است. اما هدف خود را تکمیل کار جوزف کراکستون در حذف همه افراد خارجی قرار داده است.

برای این منظور، او همچنین کنترل هیولای هاید را به دست گرفته است، تایلر گالپین (هانتر دوهان) که عاشق ونزدی است. از طریق یک مراسم، Crackstone را احیا می کند تا ماموریت خود را کامل کند. با این حال ونزدی و همراهانش موفق می شوند کرک استون را نابود کنند و تایلر و لورل را دستگیر کنند.

در حالی که لورل به ظاهر ناک اوت شده است، تایلر دوباره به هاید تبدیل می شود. ما تا به حال فکر می کردیم لورل او را کنترل می کند، اما اکنون ظاهراً می تواند به تنهایی تغییر شکل دهد! پس آیا قدرتی خیلی بیشتر از این در آن وجود دارد؟ آیا ممکن است لورل و تایلر فقط عروسک های یک قدرت کاملاً متفاوت و بزرگتر باشند؟ بیایید امیدوار باشیم که فصل دوم “ونزدی” پاسخی به این سوالات بدهد!

سریال ونزدی

سوال چهارم: ​​استاکر کیست؟

شکارچی در «ونزدی» چه کسی ممکن است باشد؟ در پایان فصل، خاویر به ونزدی یک تلفن همراه به عنوان هدیه می دهد، زیرا او قبلاً این فناوری مدرن را رد کرده بود.

اما حالا او برخلاف میلش یک موبایل دارد و بلافاصله پیام تهدیدآمیزی دریافت می کند؛ چند عکس از خودش و چند همکلاسی که از یک کمین گرفته شده و پیامی با این عنوان که “من تو را تماشا می کنم”؛ بنابراین مشخص است که کسی آنها را تعقیب می کند و سعی می کند آنها را بترساند، اما چه کسی؟ آیا مرلین تورنهیل با نام مستعار لورل گیتس شاید نمرده باشد و اکنون در حال نقشه کشیدن برای انتقام است؟ یا خود خاویر پشت آن است؟

 

نکات جالب در ارتباط با سریال ونزدی

در زیر، چند نکته جالب در مورد این سریال آورده شده است:

  1. ونزدی اولین سریال تلویزیونی است که به صورت کامل در فرمت HDR (High Dynamic Range) فیلم‌برداری شده است.
  2. از آنجایی که ونزدی بر اساس رمانی به همین نام نوشته آندرها ساپکوفسکی است، برخی افراد اصلی‌ترین شخصیت این سریال، جرالت، را با بازیگر آمریکایی هنری کاویل به یاد شخصیت ویژگی‌دار و خشن از رمان‌های فانتزی در نظر دارند. اما با بازی هنرپیشه پولندی هنری کاویل، کارگردان سریال به خوبی موفق شده است که شخصیت جرالت را با یک احساس بشری و آدمیانه نشان دهد.
  3. برخلاف بسیاری از سریال‌های فانتزی که در دنیایی از هم جدا شده قرار می‌گیرند، ونزدی در دنیایی باز و همه‌گیر قرار دارد. برای این کار، سازندگان سریال برخی از فرهنگ‌ها، تاریخچه‌ها و داستان‌های خیالی و واقعی را در سریال به کار برده‌اند.
  4. یکی از جذاب‌ترین نکات در مورد ونزدی، نحوه پرداختن سریال به مفهوم “بهترین کلاهبردار” است. در این سریال هیچ شخصیتی به طور کامل به عنوان قهرمان یا شرور تصویر نشده است.
  5. سریال ونزدی، به عنوان یکی از گران‌ترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ، با هزینه بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار تولید شده است.
  6. در بخش اول سریال، به عنوان یک اثر فانتزی، از پست‌تولز و پرچم‌های فرماندهی و کدامان‌های نظامی در جنگ‌های قرون وسطی استفاده شده است.
  7. در سریال ونزدی، دو موسیقی اصلی برای صحنه‌های فانتزی و همچنین صحنه‌های عاطفی ساخته شده است. آهنگ فانتزی از طرف آندرها لایندر مربوط به فصل اول است و آهنگ عاطفی از طرف سوندترک رانیا گریگ مربوط به فصل دوم است.
  8. در فصل دوم، با ورود شخصیتی به نام کاهیر وارد شده است که توسط یک بازیگر سریال چینی نقش ایفا می‌شود. با این که سریال ونزدی روی شخصیت‌های اصلی غالب است، اما ورود کاهیر به سریال، یکی از جذابیت‌های آن است.
  9. از آنجایی که سریال ونزدی داستانی طولانی دارد، تصمیم گرفته شده بود تا فصل اول را به دو بخش تقسیم کنند، اما سازندگان سریال ترجیح دادند تا تمام فصل را به صورت کامل منتشر کنند. همچنین، برخی صحنه‌های سانسور شده در بعضی از نسخه‌های سریال، در نسخه‌های بعدی از سریال ونزدی بازنشر شده است.
  10. برای ساختن جهان ونزدی، سازندگان سریال از مجموعه‌ای از مدل‌های سه بعدی، تصاویر با کیفیت بالا و تصاویر مرجع از منابع گوناگون استفاده کرده‌اند

 

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط با این خبر:

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا