از زبان شما

مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی چیست؟

driving license test

چه سوالاتی را برای تست آیین نامه بیشتر بخوانیم؟ مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی چیست؟ کدام سوال ها بیشتر در آزمون ها استفاده می شوند؟ کتاب آیین نامه سوالات زیادی دارد که همه ی آنها در آزمون اصلی قرار داده نمی شوند. در این مطلب به شما سوالات مهم آیین نامه اصلی را می دهیم تا به راحتی در تست آیین نامه قبول شوید.

Academy 700 85

مهم ترین سوال هایی که در آیین نامه از ما پرسیده می شوند

سوالات آیین نامه همانند سوالات دوران مدرسه طرح می شوند. اگر به یاد داشته باشید در دوران مدرسه در هر درس بعضی از فصل ها نمره های بیشتری داشتند و مهم تر بودند پس دانش آموزان هم اولویت خود را روی آن فصل ها می گذاشتند تا نمره های بالاتری بگیرند. در آزمون آیین نامه هم به همین صورت عمل می شود و بعضی از موضوعات اهمیت بیشتری دارند و سوالات بیشتری از آنها می آید. در سایت آیین تست برای شما نمونه سوالات مهم را قرار داده ایم تا با اعتماد به نفس بالاتری پا به این آزمون بگذارید. در ادامه برای شما مهم ترین قوانین رانندگی که از آنها بیشترین سوال ها برای تست آیین نامه می آید را قرار داده ایم.

1) تابلو ها و علائم راهنمایی رانندگی

یادگیری معانی تابلو ها اولین کاری است که شما برای شروع آموزش رانندگی باید انجام دهید. تابلو های راهنمایی رانندگی شیوه رانندگی شما در آن مکان را به شما نشان می دهند و بدون توجه کردن به این علائم شما به مشکلات جدی در زمینه خلافی و تصادفات بر می خورید. بخشی از مهم ترین سوالات آیین نامه از معانی تابلو های راهنمایی رانندگی طرح می شوند که شما با مراجعه به سایت آیین تست می توانید معانی دقیق تمامی تابلو ها و علائم رانندگی را مطالعه کنید تا با آمادگی کاملی به سراغ این نوع سوال ها بروید.

2) سرعت مجاز

سرعت مجاز در هر جاده و در هر ساعتی متغیر است که شما در طول آموزش رانندگی تمامی اطلاعات مربوط به سرعت مجاز را یاد می گیرید. سرعت مجاز در هر جاده در تابلو های راهنمایی رانندگی که در طول جاده نصب شده اند قابل خواندن هستند تا شما از آن اطلاع داشته باشید. بسیاری از مهم ترین سوالات آیین نامه از سرعت های مجاز تحت شرایط مختلف طرح می شود. برای مثال سرعت مجاز در شرایط بارانی در جاده های اتوبانی یا سرعت مجاز در جاده های شهری در طول برف و این قبیل سوال ها که شما باید برای آنها آمادگی کامل داشته باشید. برای داشتن اطلاعات کافی راجع به نحوه سوال ها می توانید از نمونه سوالات سایت آیین تست استفاده کنید.

3) حق تقدم

حق تقدم در مواجه با ماشین ها و عابران پیاده موضوع بسیاری از سوالات در آیین نامه و امتحان شهری است که روی آن مانور های فراوانی داده می شود. حق تقدم نیازمند داشتن اطلاعات کافی راجع به خیابان ها و تابلو ها و همچنین طول خیابان ها است. حق تقدم تحت شرایطی مختلف جا به جا می شود که همین مسئله باعث می شود طراحان سوال بتوانند از آن سوالات پیچیده و زیادی طرح کنند. مهم ترین سوالات آیین نامه از حق تقدم در خیابان های شلوغ طرح می شوند که شما برای جواب دادن به آنها نیازمند حل کردن نمونه سوال های زیادی هستید که در سایت آیین تست برای شما قرار داده ایم.

درک بهتر سوالات آیین نامه با رانندگی کردن

در اخر برای اینکه سوالات آیین نامه را بهتر درک کنید باید با استفاده از ماشین آنها را در خیابان ها درک کنید. در آموزشگاه های ایران، آموزش رانندگی با پراید انجام می شود زیرا ساده ترین و سبک ترین ماشین برای آموزش رانندگی است تا شما به راحتی بتوانید قوانین مهم رانندگی را درک کنید و در عمل با این قوانین آشنایی پیدا کنید. برای آموزش رانندگی با پراید و دریافت مهم ترین سوالات آیین نامه می توانید به سایت آیین تست مراجعه کنید.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا