اخبار فیلم و سریال

اسامی بازیگران فیلم ترساننده 2 – Terrifier 2021 (داستان و تریلر)

فیلم Terrifier 2 اثری ترسناک و دلهره‌آور به کارگردانی دامیان لئونه است که جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود. این فیلم درواقع دنباله فیلم تریفر محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ویدو باشید.

تاریخ اکران فیلم تریفر 2

فیلم‌برداری فیلم تریفر 2 از اکتبر سال 2019 آغاز شد؛ اما در ادامه مراحل تولید این فیلم نیز مانند بسیاری از آثار سینمایی دیگر تحت تاثیر شیوع جهانی ویروس کرونا قرار گرفت و دچار تاخیر شد.

طبق گفته دامیان لئونه، او و تیمش طی دوران قرنطینه بخش بزرگی از کارهای عکاسی فیلم را به انجام رساندند. فیلم تریفر 2 در ۶ اکتبر ۲۰۲۲ توسط بلادی دیسگاستینگ اکران شد.

بازیگران فیلم تریفر 2

به مانند فیلم نخست، وظیفه کارگردانی فیلم دوم نیز برعهده دامیان لئونه قرار دارد. لئونه علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس نیز در این پروژه همکاری داشت. وظیفه تهیه و تولید فیلم تریفر 2 برعهده دو کمپانی Dark Age Cinema و Fuzz on the Lens Productions قرار دارد.

دیوید هاوارد تورنتون که نقش دلقک قاتل را در فیلم نخست بازی کرده بود، بار دیگر برای ایفای این نقش در فیلم دوم نیز حضور خواهد داشت. لارن لاورا نیز نقش شخصیت اصلی زن را در فیلم دوم بازی می‌کند.

ازجمله بازیگران دیگری که در فیلم تریفر 2 به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به الیوت فولام، کیستی هارتنت، کایلی هایمن، تامارا گلین، جیسون لایولی، فلیسا رز و سامانتا اسکافیدی اشاره کرد.

فیلم Terrifier 2

داستان فیلم تریفر 2

خلاصه داستان رسمی فیلم تریفر 2، از بهترین فیلم های ترسناک، بدین شرح است:

«بعد از زنده شدن توسط موجودی شوم، دلقک قاتل به شهر مایلز بازمی‌گردد تا یک دختر جوان و برادر کوچکترش را در شب هالووین به قتل برساند و نابود کند. با افزایش تعداد کشته‌شدگان این دو خواهر و برادر طی تلاش‌های خود جهت نجات جانشان به ماهیت واقعی این دلقک شیطانی پی می‌برند.»

اکنون باید تا زمان اکران فیلم تریفر 2 منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این فیلم می‌تواند توجه طرفداران ژانر ترسناک (به خصوص ژانر اسلشر) به سمت خود جلب کند یا خیر؟

تریلر فیلم تریفر 2

در ادامه شاهد تریلر فیلم تریفر 2 در تایم‌سیتی باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا