اخبار فیلم و سریال

بازیگران فصل 6 سریال غریبه – Outlander

سریال Outlander یکی از بهترین سریال‌های جهان است که توسط رونالد مور ساخته شده است. این مجموعه بعد از آغاز پخش در سال 2014، خیلی سریع به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم شما مخاطبان ویدو را از فصل ششم سریال غریبه آگاه کنیم. با ما همراه باشید.

توجه: در ادامه ممکن است بخش مهمی از روند داستان فصل پنجم سریال لو برود!

سریال Outlander

تاریخ پخش فصل ششم سریال غریبه

پخش فصل پنجم سریال غریبه از فوریه سال 2020 آغاز شد؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که در بهترین حالت ممکن تا اوایل سال 2021 شاهد پخش فصل ششم سریال غریبه نخواهیم بود.

سم هیوین یکی از ستارگان سریال اعلام کرد که ممکن است مانند فصل قبلی جهت تولید قسمت‌های جدید مدت زیادی منتظر بمانید. او گفت:

«سال گذشته تقریبا 5 الی 6 ماه طول کشید. ما در آن مدت گفتگوهای مطبوعاتی زیادی داشتیم. در حال حاضر از تاریخ دقیق پخش فصل جدید خبر ندارم؛ اما فکر می‌کنم که مانند قبل خواهد بود. فاصله زمانی زیادی وجود خواهد داشت و در این زمان می‌توانید فیلم‌های من را ببینید.»

هیوین در توییتر خود به یکی از طرفداران گفته بود که برخی از کارهای فصل جدید آغاز شده است؛ او گفت:

«ما کار روی قسمت یک را آغاز کرده‌ایم. بسیار هیجان‌زده هستم؛ شما کل این فصل را دوست خواهید داشت.»

با توجه به وضعیت کنونی جهان و شیوع ویروس کرونا، کار ساخت تمام فیلم‌ها و سریال‌ها با مشکل مواجه شده است؛ این مشکل بدون شک در روند ساخت فصل جدید سریال غریبه نیز اخلال ایجاد کرده است. هیوین طی گفتگویی راجع به این مشکل گفت:

«ما اکنون باید در حال فیلم‌برداری باشیم؛ اما به‌طور واضح اکنون مشخص نیست که چه خواهد شد. امیدوارم هرچه زودتر همه‌چیز به حالت قبل بازگردد. آن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند»

باوجود مشکل پیش آمده نویسندگان دست از کار خود نکشیده‌اند و هنوز مشغول نوشتن فیلم‌نامه فصل جدید هستند. طبق گزارش‌ها منتشر شده، فصل ششم مانند فصل قبلی دارای 12 قسمت خواهد بود.

سریال Outlander

بازیگران فصل ششم سریال غریبه

با فرض اینکه هیچ‌کدام از بازیگران اصلی به این زودی‌ها سریال غریبه را ترک نکنند، در فصل جدید شاهد حضور این بازیگران خواهیم بود:

  • کترینا بلف در نقش کلیر رندال فریزر
  • سم هیوین در نقش جیمی فریزر
  • ریچارد رنکین در نقش راجر ویکفیلد
  • سوفی اسکلتون در نقش بریانا رندال

شایعاتی مبنی بر ساخت سریالی فرعی بر محور کاراکتر محبوب لرد جان گری وجود دارد که مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است. دیوید بری بازیگر نقش لرد جان گری اعلام کرد این همان چیزی است که او نیز تمایل دارد تا آن را انجام دهد؛ بری گفت:

«فکر می‌کنم جان گری کاراکتر بسیار بزرگی است. من واقعا از رمان‌ها لذت می‌برم. او در فضایی فرضی حضور دارد و بله، در جهانی فرضی من این شانس را دارم تا بار دیگر نقش این کاراکتر را در سریالی مناسب بازی کنم. منبع اصلی بسیار غنی است. دیانا گابالدون (نویسنده مجموعه رمان غریبه) مجموعه‌ای کاراکترها و کتاب‌هایی جذاب را خلق کرده است و من از ایفای نقش کاراکتر خود بسیار لذت می‌برم.»

دانکن لاکروی یکی از بازیگرانی خواهد بود که به‌احتمال‌زیاد شاهد حضور او در فصل ششم سریال غریبه نخواهیم بود؛ کاراکتر او، مورتاگ فریزر، طی یک نبرد پیش از انقلاب کشته شد. لاکروی طی گفتگویی گفت:

«من درست قبل از شروع فصل پنجم این را متوجه شدم؛ زیرا برای فصل ششم به‌عنوان یک گزینه مطرح شده بودم. اما بالاخره به روش‌هایی این اتفاق رخ داد و آن‌ها قبل از شروع فیلم‌برداری این فصل، بمب را روی من انداختند.»

هنگامی که راجع به بازگشت احتمالی او در فصل جدید از این بازیگر سوال شد، او خندید و پاسخ داد:

«راجع به آن نمی‌دانم.»

هیوین طی گفتگویی راجع به چگونگی داستان مورتاگ در سریال (با وجود عدم حضور در مجموعه رمان‌ها) و قدرت او در این سریال گفت:

«برای من و جیمی این یکی از قدرتمندترین خطوط داستانی بود که به دلیل وضعیت دوگانه‌‌ای که در آن وجود داشت، برایش شکل گرفته بود. جیمی مرد باافتخاری بوده و مورتاگ نیز از خون او است. بنابراین جیمی بخشی از خود، رازدارش و فردی را که از همان آغاز با او بوده است از دست داد.»

هیوین افزود:

«من خواندن کتاب ششم را آغاز کردم؛ در میانه راه قرار دارم و هنوز آن را به اتمام نرساندم. جالب است که ببینیم نویسندگان در فصل ششم چه می‌کنند و در فصل جدید به چه سمتی پیش خواهیم رفت. نمی‌دانم درنهایت به کجا می‌رویم؛ ما در جایی فصل پنجم را ترک کردیم که کل خانواده در هم شکسته بود. آن‌ها هنوز در کنار یکدیگر حضور دارند؛ اما شکافی نیز بین آن‌ها قرار دارد. فکر می‌کنم شخصیت کلیر هنوز باید بهبود پیدا کند، درست است؟»

بلف در جواب هیوین گفت:

«بله کاملا درست است؛ فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که به دنبالش هستم تا آن را ببینم، این است که او چگونه از عهده مشکلات برآمده و چه عکس‌العملی در مقابل آن‌ها خواهد داشت. فکر می‌کنم تماشای چگونگی کمک خانواده به او جهت بهبودش، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بخش‌های داستانی فصل جدید خواهد بود.»

بلف راجع به بازگشت برای کار در فصل جدید گفت:

«من برای ملاقات دوباره با اعضای تیم بسیار هیجان‌زده هستم. دلم برای تمامی آن‌ها تنگ شده و از اینکه نمی‌توانم به سر کار بروم و آن‌ها را ببینم بسیار ناراحت هستم.»

یکی از نکات جالب راجع به کاراکتر بلف در فصل جدید این است که احتمالا شاهد ظاهری جدید برای او خواهیم بود؛ بلف دراین‌باره گفت:

«نمی‌دانم، شاید در فصل ششم موهای خود را کوتاه کنم.»

ظاهر بلف تنها تغییری نخواهد بود که احتمالا در فصل ششم شاهد آن هستیم؛ هیوین در فصل پنجم اشاره کرد که خانواده جیمی تنها مسافران زمان نیستند. او گفت:

«حس می‌‌کنم که جهان کمی‌ گسترده‌تر خواهد شد؛ بی‌صبرانه منتظرم تا به کار خود بازگردم.»

در فصل پنجم مشاهده کردیم که کاراکتر بریانا رندال (با بازی سوفی اسکلتون) مورد حمله قرار گرفت و توانست از آن حمله زنده باقی بماند؛ اما شخص مهاجم هنوز زنده بوده و در تعقیب او است. اسکلتون راجع به کاراکتر خود گفت:

«بریانا تقریبا تمام اتفاقاتی را که می‌تواند برای یک شخص رخ بدهد، از سر گذرانده است. اما من مطمئنم که در فصل بعدی اتفاقات بیشتری رخ خواهد داد. برای دیدن کاری که می‌خواهیم انجام دهیم و کاری که نویسندگان قصد دارند انجام دهند، بسیار هیجان‌زده هستم؛ زیرا این همیشه شگفت‌انگیز است.»

سریال Outlander

داستان فصل ششم سریال غریبه

داستان فصل ششم سریال غریبه با اقتباس از کتاب ششم دیانا گابلدون به نام نفس برف و خاکستر (A Breath of Snow and Ashes) ساخته خواهد شد؛ اما این بدان معنی نیست که داستان فصل جدید کاملا طبق روال داستان کتاب ششم پیش می‌رود. (مانند چیزی که در فصل پنجم شاهد آن بودیم)

رونالد مور (تهیه‌کننده اجرایی) دراین‌باره گفت:

«هر سال ما با این دیدگاه جدید مواجه می‌شویم؛ آیا باید هر فصل را به صورت تقریبی از کتاب بسازیم؟ این کاری است که تاکنون انجام دادیم. ما راجع به جدا کردن کتاب‌ها و همچنین ترکیب آن‌ها صحبت کرده‌ایم. ما تمایل داریم تا در اتاق نویسندگان آزاد باشیم و هر چیزی را که احساس می‌کنیم بهتر است انجام دهیم.»

قسمت نهایی فصل پنجم می‌تواند ایده‌ای به ما بدهد که قسمت‌های آینده به چه سمتی پیش خواهند رفت. ما سوالات زیادی داریم؛ به‌عنوان مثال آیا مارسالی بعد از تزریق سم دچار احساس گناه می‌شود؟ اکنون که بریانا می‌داند یک برادر ناتنی به نام ویلیام دارد، به ملاقات او می‌آید؟ و سوالات زیاد دیگری از این قبیل.

در فصل پنجم مشاهده کردیم که کلیر دچار یک حادثه وحشتناک شد و قبل از اینکه جیمی به کمکش بیاید توسط گروهی از مردان مورد حمله قرار گرفت. مخاطبان مشاهده کردند او در توضیحاتش به جیمی گفت که نمی‌تواند اجازه دهد تا این حادثه او را درهم بشکند. او در صحنه پایانی گفت که در آغوش جیمی احساس امنیت می‌کند؛ با وجود چنین گفتگویی بین او و جیمی، بدون شک در فصل جدید شاهد اثرات وحشتناک آن حادثه در وضعیت روحی او خواهیم بود.

این‌ها اتفاقاتی است که در فصل ششم سریال غریبه منتظر آن‌ها هستیم؛ اما سرنوشت سریال غریبه بعد از اتمام فصل ششم چه خواهد بود؟

اگر همه‌چیز در فصل ششم به خوبی پیش برود، می‌توانیم انتظار تمدید سریال برای فصل هفتم را داشته باشیم. مدیرعامل شبکه استارز، جفری هیرش، راجع به تولید فصل هفتم گفت:

«تا زمانی که طرفداران به حمایت خود از سریال ادامه دهند، ما این مجموعه را به روی آنتن خواهیم برد. ما پیوسته با همکارانمان در سونی ارتباط داریم و سریال ادامه خواهد داشت. ما برای فصل پنجم و ششم بسیار هیجان‌زده هستیم و حس می‌کنیم فوق‌العاده خواهد بود. رونالد مور و ماریل دیویس کار بزرگی انجام می‌دهند.»

فراموش نکنیم که سرانجام این سریال باید در جایی به اتمام برسد؛ اما چه زمانی ما باید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم؟ هیوین دراین‌باره گفت:

«هر چه که این سریال جلوتر می‌رود، همه‌چیز برای پایان آشکارتر می‌شود؛ اکنون که در فصل ششم حضور داریم بهتر می‌توانم راجع پایان احتمالی سریال فکر کنم. فکر کردن راجع به این موضوع و همچنین فکر کردن راجع به اینکه بعد از اتمام سریال چه خواهد شد، کار بسیار سختی است. فکر می‌کنم همه ما دلمان برای آن تنگ شود؛ نمی‌دانم چگونه می‌توانم با این موضوع کنار بیایم. برای کنار آمدن با این موضوع باید مراسم‌ها و جشن‌های گوناگونی را برگزار کنم.»

سریال Outlander

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا