اخبار سینما و هنرمندان ایرانیاخبار فیلم و سریال

فیلم نفس خور جدیدترین اثر محمد کارت به زودی اکران می شود + جزئیات

محمد کارت، کارگردان صاحب‌سبکی که با فیلم سینمایی شنای پروانه و سریال موفق یاغی به شهرت رسید، این‌بار با فیلم جدید خود نفس خور به دنیای سینما بازمی‌گردد.

این فیلم ایرانی که به زودی اکران خواهد شد با حضور بازیگران مطرحی ازجمله طناز طباطبایی، علی شادمان و مهدی حسینی‌نیا، نوید یک اثر سینمایی متفاوت و جذاب را می‌دهد. سید مازیار هاشمی هم به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه با محمد کارت همکاری دارد. باتوجه‌به موفقیت‌های قبلی محمد کارت، انتظار می‌رود که نفس خور نیز با استقبال گرم مخاطبان روبه‌رو شود. البته، هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم و تاکنون جزئیات زیادی از داستان آن مشخص نشده است.

این کارگردان علاوه‌بر فعالیت در سینما، در حوزه سریال‌سازی نیز فعال و درحال‌حاضر مشغول ساخت سریال جدیدی با نام فردین است که به زودی اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا