زمان پخش فیلم و سریال‌ها

زمان پخش سریال جادوی سفید (خلاصه داستان + اسامی بازیگران)

آیدا پناهنده یکی از کارگردانان توانمند ایرانی بار دیگر با سریال جادوی سفید به سراغ مخاطبان آمده است. ما قصد داریم شما را در جریان آخرین اخبار زمان پخش سریال “جادوی سفید” قرار دهیم. با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با خلاصه داستان، اسامی بازیگران، این سریال آشنا شوید.

زمان پخش سریال جادوی سفید

زمان پخش سریال جادوی سفید

مطابق آخرین اخبار، سریال ایرانی “جادوی سفید” هنوز وارد مرحله تولید نشده است. پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری این سریال از نیمه دوم سال 1403 آغاز شود. همچنین، تاکنون پلتفرمی که قرار است این سریال را پخش کند، مشخص نشده است. به محض انتشار هرگونه خبر جدید در مورد تاریخ پخش، شبکه نمایش خانگی و سایر جزئیات سریال “جادوی سفید”، ما این مطلب را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

  • پلتفرم پخش‌کننده سریال جادوی سفید : نامشخص
  • روز پخش سریال جادوی سفید : نامشخص
  • ساعت پخش سریال جادوی سفید : نامشخص

موضوع سریال جادوی سفید

موضوع سریال به سال 1250 برمی‌گیرد. این سریال با روایتی حماسی، گوشه‌ای از زندگی مردم در عصر قاجار را به‌تصویر می‌کشد. فیلمبرداری این مجموعه هم در شهر شیراز انجام شده است. جزئیات بیشتری از خلاصه داستان این سریال منتشر نشده است.

اسامی بازیگران سریال جادوی سفید

پارسا پیروزفر بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در این سریال نقش اصلی را ایفا می‌کند. این سریال سومین همکاری او با آیدا پناهنده پس از سریال نمایش خانگی ایرانی “در انتهای شب” و فیلم سینمایی ایرانی “تی‌تی” است. جادوی سفید با انتخاب لوکیشن‌های تاریخی شهر شیراز و بهره‌گیری از بازیگران توانمند، خبر یک اثر هنری ارزشمند را می‌دهد. در ادامه به لیست سایر بازیگران این مجموعه اشاره می‌کنیم.

  • پارسا پیروزفر
  • علی شادمان
  • ندا جبرائیلی
  • پردیس پورعابدینی

سوالات متداول:

۱) سریال جادوی سفید چند قسمت است ؟

نامشخص

۲) ژانر سریال جادوی سفید چیست ؟

تاریخی

به این مقاله امتیاز دهید post

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا