اخبار فیلم و سریالاخبار سینما و هنرمندان ایرانی

فصل دوم سریال طوبی ساخته می شود (آخرین اخبار)

سریال طوبی با پایان فصل اول، مخاطبان بسیاری را مشتاق فصل دوم کرده است. این سریال که اقتباسی آزاد از رمان «اربعین طوبی» نوشته محسن امامیان است با روایتی حماسی و عاشقانه در دل رویدادهای تاریخی، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

داستان این سریال که درباره زندگی طوبی و خانواده‌اش است، ماجراهای دراماتیکی را در بستر مبارزات انقلابی و جنگ ایران و عراق به‌تصویر می‌کشد. باتوجه‌به پایان‌بندی فصل اول و استقبال گسترده مخاطبان، انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال به زودی کلید بخورد و به سوالات بی‌پاسخ باقی‌مانده بپردازد. در این‌باره به شرح اظهارات بازیگر نقش فخرالدین، با بازی امین زندگانی، می‌پردازیم.

امین زندگانی در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت اعیاد شعبانیه، به بیان خاطرات و جزئیات پشت‌صحنه این سریال پرداخته است. او با شوخ طبعی به مرگ شخصیت خود در سریال اشاره کرد و گفت که در برنامه زنده به لطف این روز مبارک دوباره زنده شده است.

زندگانی در ادامه به اقتباس سریال از کتاب «اربعین طوبی» پرداخت و تاکید کرد که تنها 10 درصد داستان سریال از این کتاب گرفته شده و بخش اعظم آن حاصل خلاقیت نویسندگان بود. او از عدم مطالعه کتاب پیش از بازی در سریال ابراز تاسف کرد و به افزایش محبوبیت کتاب پس از پخش سریال اشاره کرد.

امین زندگانی در توصیف سریال ایرانی طوبی به تنوع رویدادها و شخصیت‌های این سریال اشاره کرد. او گفت که این سریال داستانی پرفرازونشیب را روایت می‌کند که در آن خانواده‌ای معمولی درگیر ماجراهای پیچیده و هیجان‌انگیز می‌شوند. فخرالدین به‌عنوان یک مامور مخفی، با دختر این خانواده، طوبی، آشنا می‌شود و این آشنایی زندگی هردوی آن‌ها را دگرگون می‌کند.

زندگانی در پایان به گم شدن یکی از فرزندان این خانواده در جریان مهاجرت‌های غیرقانونی اشاره کرد و این موضوع را به‌عنوان یکی از گره‌های اصلی داستان معرفی کرد که در صورت ساخت فصل دوم به آن پرداخته خواهد شد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که فصل دوم سریال ساخته شود.

5/5 - (1 امتیاز)

غزل شباهنگ

من تازه‌واردِ دنیای جذاب تولید محتوا هستم و حدود یک سال می‌شه که توی این حوزه فعالیت می‌کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم رو به‌روز نگه دارم. هنوز خیلی مونده تا به یه تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل بشم؛ اما عاشق این کار هستم و با اشتیاق تلاش می‌کنم که بهتر بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا