فیلم و سریالتریلر فیلم و سریال

تریلر فصل 2 انیمه سولو لولینگ منتشر شد

انیمه Solo Leveling با انتشار تریلر جدید فصل دوم خود، هواداران را بیش‌از پیش هیجان‌زده کرده است. فصل دوم این انیمه محبوب با عنوان Arise from the Shadow در زمستان 1403 (ژانویه 2025) منتشر خواهد شد.

فصل دوم این انیمه سریالی محبوب شامل ۱۳ قسمت خواهد بود و داستان از چپترهای 46 تا 96 مانهوا را پوشش می‌دهد. در کنار این، یک فیلم سینمایی با عنوان Solo Leveling: ReAwakening که خلاصه‌ای از فصل اول و دو قسمت اول فصل دوم است، در تاریخ 9 آذر 1403 (29 نوامبر 2024) در سینماهای ژاپن و کره جنوبی اکران خواهد شد.

تریلر جدید فصل 2 انیمه سولو لولینگ صحنه‌های تازه‌ای از شخصیت جینوو سانگ را به نمایش می‌گذارد که تاکنون دیده نشده‌اند و نویدبخش ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزتری است. استودیو A-1 PICTURES که مسئولیت تولید این انیمه را بر عهده دارد، برای فصل دوم نیز تمام تلاش خود را کرده تا انتظارات هواداران را برآورده کند.

همچنین اگر از طرفداران حمله به تایتان هستید این انیمه جایگزین مناسبی برای شماست. در مقاله Solo Leveling بهترین انیمه برای طرفداران اتک آن تایتان بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا