اخبار فیلم و سریال

هلیا امامی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

Rate this post
کمی پیش هلیا امامی، بازیگر خوش چهره ایرانی خبر از عمل جراحی که در پیش دارد، داد. خبر بیماری هلیا امامی که سروصدای زیادی کرده بود، حالا با نجات او از مرگ تشدید شده است. خوشبختانه هلیا امامی جراحی سخت خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و هم اکنون در سلامت است. در ادامه میتوانید جزئیات بازگشت هلیا امامی به زندگی را بخوانید.

بازگشت به زندگی هلیا امامی

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 در تهران و بازیگر است. او در هلند بازیگری خوانده است و جدای از بازیگری یکی از چهره های فعال در عرصه مدلینگ است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اکنون در تلویزیون و سینما فعالیت می کند.

چندی پیش این بازیگر جوان خوش سیما با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از یک عمل جراحی بزرگ و بسیار سخت خبر داد و حضور فرشته ناجی اش در این عمل، هلیا امامی را زنده کرد.

بازگشت به زندگی هلیا امامی عمل جراحی او را از

هلیا امامی اولین بار در سال 1370 با بازی در فیلم ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی وارد عرصه بازیگری شد. بعدها به تلویزیون رفت و با دو سریال لژیونر و از یاد رفته به شهرت قابل توجهی دست یافت. هلیا امامی به تازگی عکسی از خود در بیمارستان به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته است:

«فرشته‌ی نجات من، شاید این عکس برای پست کردن مناسب نباشه اما من دلم میخواست حتما پست کنم تا از این طریق از کسی که بعد از خدا من رو به زندگی دوباره برگردوند تشکر کنم. آقای دکتر شما نه تنها پزشک بسیار با سواد و بزرگی هستید (که البته برای دیدنتون من ماه‌ها صبوری کردم ) شما قلبتون از جنس خود خود خدا است مگه میشه پزشکی انقدر دلسوز بیمارانش باشه خودش و زندگیش رو کامل وقف مریض‌ها کنه.

من به دلیل اشتباه زیاد دکترهای قبلی مشکلات بسیاری داشتم که هیچ پزشکی حاضر به دیدن پرونده‌ام نبود و ادامه زندگی واقعا برام سخت شده بود و مثل یه ادم درمونده فقط فکر میکردم و از خدا راه نجات میخواستم تا اینکه با شما آشنا شدم شما تنها امیدم شدین و نور رو به زندگیم جریان دادین از خدا ممنونم برای حضورتون سلامتیم و حال خوب الانم رو مدیون شما و تیم بسیار حرفه‌ای جراحیتون هستم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا