اخبار فیلم و سریال

نارضایتی جنا اورتگا بازیگر ونزدی به خاطر شهرت

Rate this post

جنا اورتگا بازیگر ونزوئلایی، با بازی در سریال مشهور ونزدی شهرتی روز افزون پیدا کرده است. حال این شهرت اشک جنا اورتگا را در آورده است اما ماجرا چیست؟ اورتگا از این شهرت راضی نیست و معتقد است شهرت بیشتر باعث می شود به او به چشم طعمه نگاه کنند. در ادامه می توانید ماجرای گریه جنا اورتگا به خاطر شهرت را بخوانید.

اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام

جنا ماری اورتگا در 27 سپتامبر 2002 به دنیا آمد. او کار خود را به عنوان یک بازیگر جوان آغاز کرد و با بازی در نقش جین جوان در کمدی-درام جین باکره CW شناخته شد.

او نقش موفقیت آمیز خود را در نقش هارلی دیاز در فیلم Disney’s Caught in the Middle پیدا کرد که برای آن برنده جایزه ایماجن شد. او همچنین صداپیشگی پرنسس ایزابل در سریال النا آوالور از سال 2016 تا 2020 بود.

در سال 2022، اورتگا در نقش ونزدی آدامز در سریال ترسناک-کمدی نتفلیکس بازی کرد، که برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب شد. اکنون با شهرت روزافزون او، این بازیگر ونزوئلایی به خاطر اینستاگرام اشک می‌ریزد.

جنا اورتگا و نارضایتی او از اینستاگرام

جنا رابطه خود با اینستاگرام را بسیار زشت توصیف می کند و می گوید که نمی تواند خود واقعی اش در شبکه های اجتماعی باشد. جنا اورتگا در مصاحبه جدیدی با Elle Fanning برای Variety تأیید می‌کند که به عنوان تهیه‌کننده فصل دوم چهارشنبه، بیشتر روی عناصر ترسناک داستان تمرکز می‌کند تا عاشقانه، و در بخشی از مصاحبه هنگام صحبت در مورد فشار شبکه های اجتماعی، احساساتی می‌شود.

نارضایتی این بازیگر در اینستاگرام باعث شده تا او باور کند که با افزایش شهرت خود مشکلات زیادی دارد. وی در این باره گفت:

هر چه بیشتر خودم را در معرض دنیا قرار دهم، افراد بیشتری از آن سوء استفاده می کنند.آنها نقاط ضعف شما را می بینند و آنها را به شکلی که شما انتظار ندارید می پیچند.

 

اورتگا که 40 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این مصاحبه نمی تواند جلوی اشک هایش را بگیرد و گفت عجیب است که سعی کنید صادق باشید بدون اینکه سلامت و امنیت خود را به خطر بیندازید.

به راحتی می توان از کنترل خارج شد. باید مواظب خودت باشی و بدانی چه زمانی باید رهاش کنی و بدانی که مهم نیست. زیرا شبکه های اجتماعی دنیای واقعی نیستند.

وی در ادامه گفت:

رسانه های اجتماعی یک بازی مقایسه ای برای افراد هم سن و سال ما هستند. روی روحیه افراد تاثیر می گذارد. بسیار فریبنده است. بعد از سریال خیلی مشتاق بودم که پست بگذارم یا حتی چیزی بگویم یا حتی خودم باشم.

من هنوز این نیاز مبرم را احساس می کنم که انسان، صادق و واقعی باشم. چقدر خسته کننده است که به شما گفته شود لبخند بزنید یا پرانرژی تر باشید. من نمی خواهم متکبرانه به نظر برسم. ترجیح می‌دهم مردم گریه‌ام یا هر چیز دیگری را ببینند تا اینکه چیزی را که نیستم نشان دهم.

ما تصمیم گرفتیم کمی بیشتر به سمت جنبه ترسناک سریال متمایل شویم. از آنجایی که این یک نمایش بسیار سبک با خون آشام ها، گرگینه ها و ابرقهرمانان است، نباید خودتان را خیلی جدی بگیرید. ما معشوق ونزدی را رها کرده ایم و این عالی است.

 

او می افزاید که برای فصل دوم می خواست این بحث ها قبل از فیلمبرداری انجام شود:

من خیلی کنجکاو هستم. من عاشق دیدن لباس‌ها، شخصیت‌های جدید، فیلمنامه‌ها هستم و آنها بسیار سخاوتمندانه به من اجازه دادند تهیه‌کننده باشم.

اورتگا می گوید سریال ونزدی او را از پوسته اش بیرون آورد. او معتقد است که وقتی شما یک زن جوان در این صنعت هستید، گاهی اوقات مردم شما را جدی نمی گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا